Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
h0pje zei:Ondertussen heb ik eindelijk toestemming gekregen om mijn thesisonderzoek uit te voeren. Mijn doel is om 200 respondenten te vinden binnen de 1,5 weken. Joy.ad:
SinDweller zei:Wat voor onderzoek en wat voor respondenten?
En ik vind het ook niet echt leuk om iedereen op Facebook daar mee lastig te vallen.h0pje zei:Een gewone survey waarbij de respondenten een paar producten moeten evalueren, leeftijdscategorie 18-28. Zou niet zou moeilijk moeten zijn om er 200 te vinden, maar 't gaat nogal traag vooruitEn ik vind het ook niet echt leuk om iedereen op Facebook daar mee lastig te vallen.
gumball4000 zei:Omg Frans in m'n richting aan de unief. Ben zelf half-Franstalig.. testen om de 2 weken van 80 pgs woordenschat. Vandaag eerste resultaten gehad..18/50 --'. Heb daar echt kei hard voor zitten blokken. Volgende test is meer dan 200 spreekwoorden kennen, wordt echt een hel..
J.F. zei:Ik denk dat gumball schakeljaar voor bedrijfscommunicatie doet, dus dan heeft hij Frans van taal- en letterkundeen da's inderdaad een bitch.

Feignasse zei:De vakken of een specifieke prof?![]()
.
.Feignasse zei:De vakken of een specifieke prof?![]()

h0pje zei:Een gewone survey waarbij de respondenten een paar producten moeten evalueren, leeftijdscategorie 18-28. Zou niet zou moeilijk moeten zijn om er 200 te vinden, maar 't gaat nogal traag vooruitEn ik vind het ook niet echt leuk om iedereen op Facebook daar mee lastig te vallen.

Ahja, nochtans wel een sympathieke mens. Maar bij die woordenschattesten maakt hij het inderdaad niet makkelijk. Bij ons was daar voortdurend heel wat volk op gebuisd :')gumball4000 zei:Gaétan de Saint Moulin, maar das een Waal. Hij heeft ook een Vlaamse collega, maar die zn naam weet ik niet meer.
Nederlands is dan weer te makkelijk, precies 6de middelbaar. Engels is normaal niveau imo..ma Frans dafuq.
En idd schakeljaar bedrijfscommunicatie, dus frans van Taal-en Letterkunde.
Bwa, da's veel werk, maar je leert de taal wel en dat is tenslotte waar het om draait. Ik werk nu in een tweetalige omgeving / job en die opleiding werpt nu wel haar vruchten af.J.F. zei:Taal & Tekst, heb ik altijd van gehoord dat dat zwaaaar tegen steekt![]()
SinDweller zei:Je mag het altijd pm'n moest je er toch niet komen, en ik denk wel dat dat voor nog 9Livers geldt.
J.F. zei:Mag ook wel naar mij h0pje!
Cuth zei:wij helpen graag![]()
Nog 100 respondenten te gaan. Alvast bedankt!