Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie is jouw favoriete moderator?


  • Totaal aantal stemmers
    134
  • Opiniepeiling gesloten.

coldplayke

Legacy Member
Ik heb mijn promotor een eerste hoofdstuk van mijn bachelorpaper gestuurd, nu afwachten tot ze antwoordt. Als ze antwoordt deze keer :unsure:

Nahrtent

Legacy Member
h0pje zei:
Ondertussen heb ik eindelijk toestemming gekregen om mijn thesisonderzoek uit te voeren. Mijn doel is om 200 respondenten te vinden binnen de 1,5 weken. Joy. :sad:

Wat voor onderzoek en wat voor respondenten?

h0pje

Legacy Member
SinDweller zei:
Wat voor onderzoek en wat voor respondenten?

Een gewone survey waarbij de respondenten een paar producten moeten evalueren, leeftijdscategorie 18-28. Zou niet zou moeilijk moeten zijn om er 200 te vinden, maar 't gaat nogal traag vooruit :) En ik vind het ook niet echt leuk om iedereen op Facebook daar mee lastig te vallen.

Nahrtent

Legacy Member
h0pje zei:
Een gewone survey waarbij de respondenten een paar producten moeten evalueren, leeftijdscategorie 18-28. Zou niet zou moeilijk moeten zijn om er 200 te vinden, maar 't gaat nogal traag vooruit :) En ik vind het ook niet echt leuk om iedereen op Facebook daar mee lastig te vallen.

Je mag het altijd pm'n moest je er toch niet komen, en ik denk wel dat dat voor nog 9Livers geldt.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Bah, zo full time werken en nog mijn 2de jaar van mijn tweede diploma in avondschool moeten doen is toch ook nie alles :p

gumball4000

Legacy Member
Omg Frans in m'n richting aan de unief. Ben zelf half-Franstalig.. testen om de 2 weken van 80 pgs woordenschat. Vandaag eerste resultaten gehad..18/50 --'. Heb daar echt kei hard voor zitten blokken. Volgende test is meer dan 200 spreekwoorden kennen, wordt echt een hel..

J.F.

Legacy Member
Ik denk dat gumball schakeljaar voor bedrijfscommunicatie doet, dus dan heeft hij Frans van taal- en letterkunde :p en da's inderdaad een bitch.

lantaarnpaal

Legacy Member
gumball4000 zei:
Omg Frans in m'n richting aan de unief. Ben zelf half-Franstalig.. testen om de 2 weken van 80 pgs woordenschat. Vandaag eerste resultaten gehad..18/50 --'. Heb daar echt kei hard voor zitten blokken. Volgende test is meer dan 200 spreekwoorden kennen, wordt echt een hel..

lol easy shizzle toch

Feignasse

Legacy Member
J.F. zei:
Ik denk dat gumball schakeljaar voor bedrijfscommunicatie doet, dus dan heeft hij Frans van taal- en letterkunde :p en da's inderdaad een bitch.

De vakken of een specifieke prof? :p

gumball4000

Legacy Member
Feignasse zei:
De vakken of een specifieke prof? :p

Gaétan de Saint Moulin, maar das een Waal. Hij heeft ook een Vlaamse collega, maar die zn naam weet ik niet meer.
Nederlands is dan weer te makkelijk, precies 6de middelbaar. Engels is normaal niveau imo..ma Frans dafuq :p.
En idd schakeljaar bedrijfscommunicatie, dus frans van Taal-en Letterkunde :-).
Het probleem is dat ik natuurlijk altijd goed op voorhand leer dat ik daardoor nu voor andere vakken in tijdsnood kom te zitten =\.
Vrijdag had ik vb proefexamen vn een vak. Ge denkt 2 weken op voorhand "maakt ni als ik da vak ni ken, punten tellen niet mee. Ik concentreer me op echte testen", maar paar dagen op voorhand is het dan toch wel "kmoet er goed voor leren, kwil weten hoeveel ik zou halen moest dit een echt examen zijn"..en dan verspilde daar uw tijd aan --'.

En gisteren ook teweten gekomen dat studiemaat wss gaat werken, natuurlijk helemaal great als ge weet dat we samen een paper hebben te maken =\

Cuth

Legacy Member
h0pje zei:
Een gewone survey waarbij de respondenten een paar producten moeten evalueren, leeftijdscategorie 18-28. Zou niet zou moeilijk moeten zijn om er 200 te vinden, maar 't gaat nogal traag vooruit :) En ik vind het ook niet echt leuk om iedereen op Facebook daar mee lastig te vallen.

wij helpen graag:hug:

Feignasse

Legacy Member
gumball4000 zei:
Gaétan de Saint Moulin, maar das een Waal. Hij heeft ook een Vlaamse collega, maar die zn naam weet ik niet meer.
Nederlands is dan weer te makkelijk, precies 6de middelbaar. Engels is normaal niveau imo..ma Frans dafuq :p.
En idd schakeljaar bedrijfscommunicatie, dus frans van Taal-en Letterkunde :-).
Ahja, nochtans wel een sympathieke mens. Maar bij die woordenschattesten maakt hij het inderdaad niet makkelijk. Bij ons was daar voortdurend heel wat volk op gebuisd :')

J.F. zei:
Taal & Tekst, heb ik altijd van gehoord dat dat zwaaaar tegen steekt :p
Bwa, da's veel werk, maar je leert de taal wel en dat is tenslotte waar het om draait. Ik werk nu in een tweetalige omgeving / job en die opleiding werpt nu wel haar vruchten af.

Googke

Legacy Member
65 theaterstukken van buiten leren is echt interessant en erg nuttig , hadden we maar een middel om snel informatie op te zoeken. Nu moeten we wel alles van buiten leren -.- Nee , het is echt bah. Kunst vind ik zo verschrikkelijk saai en moeilijk om te begrijpen + slecht geslapen van te veel zuipen. Komt er ook nog eens bij dat er nog opdrachten opstaan :doh: Nu bekan niks gedaan en morgen weer tot half 2 s'nachts studeren ( hoe zou dat komen zeg).

h0pje

Legacy Member
SinDweller zei:
Je mag het altijd pm'n moest je er toch niet komen, en ik denk wel dat dat voor nog 9Livers geldt.

J.F. zei:
Mag ook wel naar mij h0pje!

Cuth zei:
wij helpen graag:hug:

Bedankt voor jullie steun! Ik link hier ff de enquête, moesten er nog 9livers zijn die 5 - 10 min tijd & zin hebben om ze in te vullen: https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_8zUtR9KmmiKLN2Z

Laat het mij zeker weten als jullie slordigheden of verwarrende vraagstellingen ontdekken. Dan kan ik die, in de mate van het mogelijke, nog wat verbeteren :) Nog 100 respondenten te gaan. Alvast bedankt!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan