Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Feignasse zei:Ahja, nochtans wel een sympathieke mens. Maar bij die woordenschattesten maakt hij het inderdaad niet makkelijk. Bij ons was daar voortdurend heel wat volk op gebuisd :')
Bwa, da's veel werk, maar je leert de taal wel en dat is tenslotte waar het om draait. Ik werk nu in een tweetalige omgeving / job en die opleiding werpt nu wel haar vruchten af.
.
. Voelt aan alsof je je roots verloochend.Geen slordigheden of verwarrende vraagstellingen. Alleen vind ik zo'n enquêtes echt de meest vervelende soorth0pje zei:Laat het mij zeker weten als jullie slordigheden of verwarrende vraagstellingen ontdekken. Dan kan ik die, in de mate van het mogelijke, nog wat verbeterenNog 100 respondenten te gaan. Alvast bedankt!
Ik moet dan mijn mening geven over een paraplu, of ik dat product gunstig of niet gunstig vind... Srsly, het is een paraplu. Ik heb écht geen mening over een paraplu. Een paraplu moet mij droog houden en daar houdt het wel een beetje op.
Wat ik wel zou doen is bij die lange lijst met stellingen (over of je graag origineel bent, etc) er een paar omgekeerde stellingen in steken. Nu heb je de kans dat mensen die invullen op automatisch piloot (zoals ik deed
) aangezien links telkens dezelfde attitude is. Als dat een paar stellingen na elkaar zo is, heb je de kans dat mensen de stellingen nog maar half lezen en al automatisch ergens links of rechts klikken.kil911ler zei:Done ^^
PinkyNTheBrain zei:Ingevuld!
Stan_V zei:Done!
. Die productattitudes kunnen nogal een droge opsomming zijn en soms is het moeilijk om een echt standpunt in te nemen. Ik stuur je anders ff een PM met uitleg.Was er een merk te zien?Guazala zei:Ook ingevuld, ik had ne stylo ipv een paraplu.
Ik redeneer trouwens omgekeerd dan glashelder. Bij de auto ken je het merk door de foto en kan je inschatten of die ok is. Bij die stylo (of paraplu) kan het evengoed mega brol zijn.
Ik let dus echt niet op zo'n dingen. Voor mij is een auto een auto en ik ken daar ook niks van. Op het merk letten heeft dus ook geen zin want ik heb geen idee welk merk beter of slechter is dan een ander 
Normaal als je je puntenlijst afdrukt, staan alle punten daarop, van alle jarenSvenno zei:Iemand een idee hoe ge puntenlijsten kunt checken in Oasis van >2 j geleden? Er staat enkel 'mijn cursussen' nog, niets meer over curriculum

). Dan besloot ze het ons moeilijker te maken en de helft open vragen en de helft meerkeuzevragen te doen. Wat dus betekent dat studenten die vorig jaar hun cursus maar voor 1 examenvorm moesten studeren (meerkeuzevragen), wij dat nu voor 2 compleet verschillende vormen moeten studeren. Dan kwam ze af dat er 1 open vraag ging zijn op 5 punten en 15 meerkeuzevragen op 15 punten, zonder giscorrectie. Nu komt ze af dat er 1 open vraag gaat zijn op 8 punten en 24 meerkeuzevragen op 12 punten, zonder giscorrectie.
Wat staat er op de studiefiche? Die is bindendcoldplayke zei:Een prof blijft maar de vorm van haar examen veranderen.
Eerst zei ze dat het allemaal meerkeuzevragen gingen zijn met giscorrectie. Toen UGent echter de giscorrectie had afgeschaft, was zij blij en ging ze dat ook voor haar vak aan de KUL doen, want ze was daar nooit fan van (waarom gebruikte ze dan zo'n examenvorm). Dan besloot ze het ons moeilijker te maken en de helft open vragen en de helft meerkeuzevragen te doen. Wat dus betekent dat studenten die vorig jaar hun cursus maar voor 1 examenvorm moesten studeren (meerkeuzevragen), wij dat nu voor 2 compleet verschillende vormen moeten studeren. Dan kwam ze af dat er 1 open vraag ging zijn op 5 punten en 15 meerkeuzevragen op 15 punten, zonder giscorrectie. Nu komt ze af dat er 1 open vraag gaat zijn op 8 punten en 24 meerkeuzevragen op 12 punten, zonder giscorrectie.
Beslis eens mens![]()

Dus als je geslaagd was voor papers etc, kon je niet buizen (en dat wist je op voorhand). Leukste examen ooit, iedereen stond na 5 minuten terug buiten, haha.glashelder zei:Wat staat er op de studiefiche? Die is bindend![]()
