Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie is jouw favoriete moderator?


  • Totaal aantal stemmers
    134
  • Opiniepeiling gesloten.

s0123986

Legacy Member
Ik pendel ook en doe bijna elke les. 's Ochtends een douche nemen, doet echt wonderen voor mij. Voor ik mijn douche heb gehad, ben ik echt geen mens.

Ketelbuik

Legacy Member
Vandaag in de rechtenbib zag ik een gast op een van de pc's op 9ls, wie is het? :-)

Lolplayer

Legacy Member
MaximumOfBass zei:
Dat is het em net .. Ik ga slapen rond 22u - 23u en sta op om half 8 en ben echt om bijeen te vegen. Geen concentratie, geen zin in iets, etc.. Ik kan moeilijk elke nacht doordoen om 's ochtends fris te zijn denk ik bij mezelf ...

Zo heb ik het ook een paar keer gedaan, aangezien ik soms om 6.30 moest beginnen pendelen was het vaak niet meer de moeite om op te staan. Soms moest ik 4 uur pendelen voor 1.5 uur, resultaat een hele dag weg voor niks.

Om 10 uur al het bedje inkruipen, dat vind ik geen oplossing want dan heb je geen leven, elke keer het weekend is en je iets later opblijft is je bioritme weeral om zeep.

Mijn oplossing is uiteindelijk gewoon terug op kot gaan :p

Sovereign

Legacy Member
5 treinen elk uur, ritje van 15-17 minuten, wandeling van 20 min.. Voor een springuur vanaf 3u+ ga ik soms al overhuis.

Pendelen ftw

coldplayke

Legacy Member
Amai, 5 treinen is echt wel superluxe :p
Ik heb er 3 per uur (tussen 2 zitten er wel maar 4 minuten) en dat vond ik toen ik nog pendelde toch al een serieuze meevaller :) Ik zat wel 50+ minuten op de trein.

Lolplayer

Legacy Member
nope it sucks, vandaag vertrokken rond 7 uur morgens en pas thuis gekomen rond 21 uur.
En morgen moet ik vertrekken om 6.30.

:cry:

coldplayke

Legacy Member
Lolplayer zei:
nope it sucks, vandaag vertrokken rond 7 uur morgens en pas thuis gekomen rond 21 uur.
En morgen moet ik vertrekken om 6.30.

:cry:

Dat is inderdaad wel stom :p Ik had op 1 dag in de week om 8 uur s' ochtends les, wat betekende dat ik om 06.30 ten laatste op de trein moest zitten, dus om 05.30 opstaan. En dan kwam ik ook pas 's avonds laat thuis. Jij liever dan ik :p

glashelder

Legacy Member
coldplayke zei:
Net terug van mijn duowerk en het was totaal niet awkward :woohoo:
Normaal voel ik me totaal niet op mijn gemak bij mensen die ik niet goed ken, maar nu ging het nog wel. Sorry glashelder, maar: groepswerken :love:
:tongue:

Lolplayer

Legacy Member
Vandaag heb ik welgeteld 8 uur groepswerk gehad zonder onderbreking. :p

Maar ik moet wel zeggen dat ik stiekem wel een leuke groep vind. :D

lantaarnpaal

Legacy Member
Graded groepswerken zijn wel zalig tijdens de examenperiode :love:
2 vakken waar ik bijna niks meer voor moet doen :love:

glashelder

Legacy Member
Ik moet morgen speciaal naar Gent voor een groepsvergadering :( Normaal was het les daarna maar da's blijkbaar weggevallen. Dus kut, 3u pendelen voor wrslk 30-45 min groepswerk (om even de onderwerpen 'pendelen' en 'groepswerk' te combineren).

glashelder

Legacy Member
Mja, vorige week was het les voor dat vak en ben ik niet gekomen omdat ik ziek was en de groepsvergadering daarvoor moest ik naar de tandarts. 'k Denk dat ze blij zijn dat ik mij nog eens laat zien :p

BlazeMusic

Legacy Member
Dus, ik als correcte, stipte student (meestal toch...) stuurde gisteren een mailtje naar mijn prof, om te vragen of het lokaal waar ik zal inzitten voor mijn presentatie (examen in december) internet ter beschikking zou hebben. Mijn USB-stick is verschwunden... Dus ik wilde op zeker spelen.

Ik krijg dan vandaag een mailtje terug met de boodschap dat het examen niet 18 december is, maar 18 november WAS. En er geen internet zal zijn. Hoe heb ik dit klaargespeeld in mijn uurroooster... :wtf:

Ik heb daarnet een mailtje terug gestuurd om mijn exuses aan te bieden, en heb er meteen bij vermeld dat ik wel een nieuwe USB-stick zal aankopen om het herexamen in januari zo vlot mogelijk te laten verlopen.

Ik schaam mij kapot na vandaag...

Lolplayer

Legacy Member
BlazeMusic zei:
Ik krijg dan vandaag een mailtje terug met de boodschap dat het examen niet 18 december is, maar 18 november WAS. En er geen internet zal zijn. Hoe heb ik dit klaargespeeld in mijn uurroooster... :wtf:

:lol:

De Wouter

Legacy Member
BlazeMusic zei:
Ik krijg dan vandaag een mailtje terug met de boodschap dat het examen niet 18 december is, maar 18 november WAS. En er geen internet zal zijn. Hoe heb ik dit klaargespeeld in mijn uurroooster... :wtf:

Selling time-machine, €5000 (aanbod geldig tot 20 november 2013)

coldplayke

Legacy Member
Normaal is onze opdracht voor het Duitse transkript nu wel af. Resultaat: 9 bladzijden tekst in word voor 2 minuten video.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan