Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MaximumOfBass zei:Dat is het em net .. Ik ga slapen rond 22u - 23u en sta op om half 8 en ben echt om bijeen te vegen. Geen concentratie, geen zin in iets, etc.. Ik kan moeilijk elke nacht doordoen om 's ochtends fris te zijn denk ik bij mezelf ...

Lolplayer zei:nope it sucks, vandaag vertrokken rond 7 uur morgens en pas thuis gekomen rond 21 uur.
En morgen moet ik vertrekken om 6.30.
![]()
Ik had op 1 dag in de week om 8 uur s' ochtends les, wat betekende dat ik om 06.30 ten laatste op de trein moest zitten, dus om 05.30 opstaan. En dan kwam ik ook pas 's avonds laat thuis. Jij liever dan ik 
coldplayke zei:Net terug van mijn duowerk en het was totaal niet awkward
Normaal voel ik me totaal niet op mijn gemak bij mensen die ik niet goed ken, maar nu ging het nog wel. Sorry glashelder, maar: groepswerken![]()

lantaarnpaal zei:Graded groepswerken zijn wel zalig tijdens de examenperiode
2 vakken waar ik bijna niks meer voor moet doen![]()

BlazeMusic zei:Ik krijg dan vandaag een mailtje terug met de boodschap dat het examen niet 18 december is, maar 18 november WAS. En er geen internet zal zijn. Hoe heb ik dit klaargespeeld in mijn uurroooster...![]()

Lolplayer zei:
BlazeMusic zei:Ik krijg dan vandaag een mailtje terug met de boodschap dat het examen niet 18 december is, maar 18 november WAS. En er geen internet zal zijn. Hoe heb ik dit klaargespeeld in mijn uurroooster...![]()
De Wouter zei:Selling time-machine, €5000 (aanbod geldig tot 20 november 2013)
