Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Alleen, wiskunde op het laatste 





Elosopardo zei:Tijdje geleden dat ik hier nog eens ben komen kijken. Ben stilletjes aan ook aan het beginnen ze... 13/12 heb ik al examen over een stukje nogal redelijk saaie materie (verzekerings/bedrijfsgeneeskunde).
Dan in januari altijd een weekje tussen mijn examens, zo heb ik wel wat later gedaan, maar ik heb liever een goede spreiding
Gaan jullie de feestdagen vieren of worden het studeerdagen ? Ik denk dat het voor mij de laatste optie zal worden![]()
Heb wel praktisch niks voor dat vak gedaan
Eerste drie lessen samengevat of zo (toen ging ik nog). Sindsdien niet meer naar de lessen geweest en ook niet meer naar de slides gekeken of zo. Binnenkort krijg ik wel notities van iemand, zal dan eens wat deftig proberen samen te vatten.
glashelder zei:Mijn rooster:
6/01: etnografie van conflict en ontwikkeling
Heb wel praktisch niks voor dat vak gedaan
Eerste drie lessen samengevat of zo (toen ging ik nog). Sindsdien niet meer naar de lessen geweest en ook niet meer naar de slides gekeken of zo. Binnenkort krijg ik wel notities van iemand, zal dan eens wat deftig proberen samen te vatten.
En op 10/01 nog een deadline voor een paper, maar 't is nu niet dat ik de ganse kerstvakantie moet blokken, of zo![]()
Ik neem aan dat jij dan tijdens het semester wel papers en zo moet schrijven? Of al die groepswerken doen 
MaximumOfBass zei:Ik heb mezelf vrij gegeven voor de 31ste vanaf 16u en de 1ste. De rest alles doorleren.
't Is sowieso een rustig semester hoor. Ik heb drie vakken + mijn thesis. Van die drie vakken is er maar eentje met een examen. Een ander is een presentatie en een paper, maar dat heb ik een week of twee geleden moeten afwerken (voor de rest gewoon verplicht aanwezig zijn in de les en beetje meedebatteren). Het laatste vak is kwalitatieve onderzoektechnieken en daarvoor moeten we een onderzoek opzetten en iedereen moet vijf mensen interviewen, dat interview uitschrijven, evalueren en al die interviews analyseren (dat laatste wel in groep). Daarvoor is die paper van 10/01.coldplayke zei:Amai, dat is heel rustigIk neem aan dat jij dan tijdens het semester wel papers en zo moet schrijven? Of al die groepswerken doen
![]()
Ik ben dinsdag nog naar een school geweest voor mijn tweede focusgroep te doen, dat moet ik wel nog uitschrijven en één van mijn interviews coderen. Voor de rest kan ik niet zoveel meer doen voor mijn thesis aangezien de hele maand december examens en vakantie is in het secundair onderwijs dus dan hebben ze niet echt tijd voor mij. In januari doe ik dan de resterende focusgroepen.
Balsaus zei:Ik zie de examens niet zitten. Slecht bijgehouden en een kut rooster.
En kut vakken


