Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie is jouw favoriete moderator?


  • Totaal aantal stemmers
    134
  • Opiniepeiling gesloten.

Servaas.

Legacy Member
Efkes een intermezzo: iemand tips voor een nieuwbouw of redelijk modern kot (in Leuven) met 10 à 20 studenten in het gebouw? = ) ik vind vooral afgeleefde koten en eenzame studio's :/

Baats

Legacy Member
Eindelijk mijn examenrooster binnen. Bah, valt op dat ze ons gewoon in de open gaatjes hebben gepropt. 1-2 dagen voor de moeilijke vakken, 12 voor een relatief makkelijk? Dan nog eens examens in gebouwen waar ik totaaal mijn weg niet ken :p (moeten daar anders nooit komen). Da wordt nog plezant!

Joeshoe

Legacy Member
cdp1193 zei:
Relevant voor de mensen die studeren aan de UGent:Giscorrectie en standard setting

Wat een vreemd systeem. Als je iets tegen gokken wil doen, stel dan gewoon open vragen en het is direct opgelost. Meer verbeterwerk natuurlijk, maar dan heb je ten minste niet zo'n rare dingen nodig.

Ben ik ook blij dat de examens bij ons allemaal mondeling met open vragen waren. MC :puke:

coldplayke

Legacy Member
In dat document staat iets over giscorrectie bij open vragen. Dat lijkt me nu wel een heel vreemd systeem :wtf:

cdp1193

Legacy Member
coldplayke zei:
In dat document staat iets over giscorrectie bij open vragen. Dat lijkt me nu wel een heel vreemd systeem :wtf:

Het examen plantkunde van de bio-Ir's en de farmaceuten wordt op die manier verbeterd. Een levenscyclus van een plant of schimmel beslaat 1/3 van het totale aantal punten. Je weet wel niet hoeveel begrippen je moet aanduiden op de figuur en voor ieder verkeerd antwoord trekt de prof 1 punt af.

Lolplayer

Legacy Member
Bijna examens :love:

Ik ben er klaar voor en heb er goesting in :applause:

davoty

Legacy Member
nog mensen die aan de HUB studeren?

eergisteren examenrooster gekregen, kheb 2 keer zelfs geen dag tussen 2 examens. :(
wel pas beginnen de 14de januari wa toch wel laat is vergeleken met andere mensen als ik het zo hoor. 1 februari pas gedaan met examens terwijl de rest al lang aant feesten gaat zijn fml

Meneer Vos

Legacy Member
Examens:
13/1 Analyse van de Jaarrekening / Vennootschapsboekhouden
16/1 Kansrekenen & Beschrijvende statistiek
17/1 Hogere Wiskunde 1
20/1 Business Information Systems
22 /1 Mens & Organisatie
31 Lineaire Optimalizatie

Pff.. .

Meneer Vos

Legacy Member
Examens:
13/1 Analyse van de Jaarrekening / Vennootschapsboekhouden
16/1 Kansrekenen & Beschrijvende statistiek
17/1 Hogere Wiskunde 1
20/1 Business Information Systems
22 /1 Mens & Organisatie
31 Lineaire Optimalizatie

Pff.. .

lantaarnpaal

Legacy Member
Meneer Vos zei:
Examens:
13/1 Analyse van de Jaarrekening / Vennootschapsboekhouden
16/1 Kansrekenen & Beschrijvende statistiek
17/1 Hogere Wiskunde 1
20/1 Business Information Systems
22 /1 Mens & Organisatie
31 Lineaire Optimalizatie

Pff.. .

makkelijk doenbaar, zeker die wiskunde :niceone:

J.F.

Legacy Member
@lantaarnpaal: Wat vind ge van CB? Dat lijkt me echt kut om te leren =/

Elosopardo

Legacy Member
Heb vrijdag al een examen over Bedrijfs/Verzekeringsgeneeskunde :( Pff en het is echt niet mijn ding he...

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Meneer Vos zei:
Examens:
13/1 Analyse van de Jaarrekening / Vennootschapsboekhouden
16/1 Kansrekenen & Beschrijvende statistiek
17/1 Hogere Wiskunde 1
20/1 Business Information Systems
22 /1 Mens & Organisatie
31 Lineaire Optimalizatie

Pff.. .

Nen cumul HIR gespot.

lantaarnpaal

Legacy Member
J.F. zei:
@lantaarnpaal: Wat vind ge van CB? Dat lijkt me echt kut om te leren =/

Daarjuist chapter 1 gelezen. eerder zo passieve kennis ipv van buiten te leren.
Binnenkort ook nog alle lessen checken

J.F.

Legacy Member
Pff ik luister niet naar die lessen, ik vul da gewoon aan met het boek=P ma da's zo veel precies.

h0pje

Legacy Member
Servaas. zei:
Efkes een intermezzo: iemand tips voor een nieuwbouw of redelijk modern kot (in Leuven) met 10 à 20 studenten in het gebouw? = ) ik vind vooral afgeleefde koten en eenzame studio's :/

Ik zat in de Brabançonnestraat 130, redelijk modern en er zijn 19 koten waarvan 1 studio. Maar of je daar nu nog iets gaat vinden betwijfel ik :)

De resultaten van een simpele manipulatiecheck in mijn onderzoek zijn niet significant, dikke pret hier.

lantaarnpaal

Legacy Member
J.F. zei:
Pff ik luister niet naar die lessen, ik vul da gewoon aan met het boek=P ma da's zo veel precies.

ik vraag mij af wat voor vragen dat zullen zijn, hopelijk zo wat eigen mening en obvious redeneervraagjes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan