Wouche
Legacy Member
Leila zei:Ik heb hetzelfde: thuis die nieuwe e-mailweergave en op de schoolcomputers nog de oude. Ik kan mij echter niet herinneren dat ik een nieuwe versie van IE heb gedownload op mijn computer. Vind de oude versie sowieso ook beter, maar weet dus ook niet hoe je terug kan veranderen.
Bij Firefox is het nog steeds oude layout, met IE11 heb ik ook zoals jullie. Het kan zijn dat IE11 automatisch is geïnstalleerd met de andere updates, was ook zo bij mij met IE10. Maar je kan misschien eens checken bij Help - Over Internet Explorer welke versie je hebt en dan weet je meteen of het enkel aan IE11 ligt.

da's ook gene vette precies. Wel content dat ik erboven zit 
. Durf al niet meer te herhalen, kan ik evengoed opnieuw beginnen ! Dan ook nog eens mondeling, dat gaat wat geven...

