Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie is jouw favoriete moderator?


  • Totaal aantal stemmers
    134
  • Opiniepeiling gesloten.

Elosopardo

Legacy Member
Subiet mijn eerste examen se (arbeids/verzekeringsgeneeskunde) :) Geen idee wat ik ervan moet denken... Zeker als je ziet wat voor onnozele dingen ze durven vragen op dat examen van vorig jaar :p

coldplayke

Legacy Member
Veel succes!

Dinsdag heb ik een presentatie waar heel wat weken werk is in gekropen en die uiteindelijk dan maar op 5 punten staat.

Nahrtent

Legacy Member
IK HAAT DE UNIEF :cry: :cry:

Ik sta deze ochtend vroeg op om naar de vakgroepbibliotheek te gaan voor enkele boeken voor mijn paper. Eén ervan is uitgeleend en zien ze niet meer terug voor de deadline (was te verwachten), een andere stond geregistreerd op aanwezig maar was blijkbaar verkeerd teruggestoken en dus onvindbaar, de derde idem en de vierde kon ik dan ontlenen maar dat is wel de minst belangrijke van de vier :sad:.

Nu ga ik dus drie boeken moeten bestellen via Amazon (als ze ze daar al hebben, anders ben ik effenaf royaal gescrewed) en mij blauw betalen aan verzendkosten om die min of meer op tijd te laten toekomen (ze moeten voor de kerstvakantie verscheept zijn of 't is om zeep). Mijn ma zal content zijn.

Lolplayer

Legacy Member
Als het Engelstalige boeken zijn, kan je ze toch gemakkelijk halen via niet nader genoemde Russische kanalen ?

Nahrtent

Legacy Member
Lijkt me straf, 't is nu niet bepaald De Da Vinci Code ofzo.
Al heb ik geen idee wat je bedoelt met 'niet nader genoemde Russische kanalen' :unsure:.

Lolplayer

Legacy Member
Russische sites waarop je quasi elk Engelstalig (studie)boek kan downloaden :)

samsonite

Legacy Member
SinDweller zei:
Lijkt me straf, 't is nu niet bepaald De Da Vinci Code ofzo.
Al heb ik geen idee wat je bedoelt met 'niet nader genoemde Russische kanalen' :unsure:.

Welke boeken zoek je? Misschien kunnen we je helpen.

Cadiuro

Legacy Member
Stevenvp zei:
Kan zijn ja, maar kunnen ze dan communicatiewetenschappen niet beter als een soort van afstudeermaster zien na de bachelor taal? Ipv er 4 volledige jaren aan te besteden?
Ik zou zo'n richting eerder zien als een Manama of master na een algemene bachelor.



Lijkt me raar als je weet dat de cursussen zo verouderd zijn dat ze nog spreken over zaken die nu niet meer gebruikt worden.
Inhouden overbrengen terwijl ze nog geen deftige teksten kunnen schrijven, lijkt me ook bizar.
(ik ga voort op wat ik lees op die blog, dus kan misschien een verkeerd beeld zijn).

Ik denk dat je inderdaad een verkeerd beeld hebt.

De beschrijving op de site van de KUL lijkt me al vrij duidelijk: Communicatiewetenschappen

Nahrtent

Legacy Member
samsonite zei:
Welke boeken zoek je? Misschien kunnen we je helpen.

Buitron-Oliver D., Camp J. M., 1993. The Birth of Democracy, Athina: American School of Classical Studies.
ISBN 0876619502 (10) & 978-0876619506 (13)

Camp J. M., 1986. The Athenian Agora: Excavations in the Heart of Classical Athens, London: Thames and Hudson.
ISBN 0500276838 (10) & 978-0500276839 (13)

Coulson W. D. E. et al., 1996. The Archaeology of Athens and Attica under the Democracy, Oxbow Monograph XXXVII, Oxford: Oxbow Books
ISBN 0946897670 (10) & 978-0946897674 (13)

De kans lijkt me vrij klein maar je weet nooit :unsure:. The Athenian Agora van Camp heb ik ondertussen al besteld op Amazon. Estimated delivery date 3 januari 2014. Deadline paper 10 januari en 't is niet dat ik tussendoor examens heb of zo :sop:.

Stan_V

Legacy Member
Die beurs van Bedrijfscommunicatie was drukker dan ik had gedacht. Daardoor ook wel heel lang daar gebleven om deftig een top 3 samen te stellen.

@GemaneDude: het enige mannelijke lid van uw groep of zag ik dat nu fout? :p Ge liep net weg, anders had ik iets gezegd!
@J.F.: Ook hier niks gezegd omdat ik het een beetje awkward vond om aan 4 vrouwen te vragen wie van hen op 9lives.be zit :lol: iig zit mijne maat/groepsgenoot blijkbaar in een groep voor een ander vak samen met iemand van uw groep (blond, deed precies graag de uitleg)

GemaneDude

Legacy Member
Stan_V zei:
Die beurs van Bedrijfscommunicatie was drukker dan ik had gedacht. Daardoor ook wel heel lang daar gebleven om deftig een top 3 samen te stellen.

@GemaneDude: het enige mannelijke lid van uw groep of zag ik dat nu fout? :p Ge liep net weg, anders had ik iets gezegd!
@J.F.: Ook hier niks gezegd omdat ik het een beetje awkward vond om aan 4 vrouwen te vragen wie van hen op 9lives.be zit :lol: iig zit mijne maat/groepsgenoot blijkbaar in een groep voor een ander vak samen met iemand van uw groep (blond, deed precies graag de uitleg)

We waren met twee, maar een was flyerkes aan het uitdelen. :p Ik had een zwart hemd aan. Ik was teleurgesteld dat ik u niet had gezien!

Het was toch maar saai ze die beurs. :p

J.F.

Legacy Member
Stan_V zei:
Die beurs van Bedrijfscommunicatie was drukker dan ik had gedacht. Daardoor ook wel heel lang daar gebleven om deftig een top 3 samen te stellen.

@GemaneDude: het enige mannelijke lid van uw groep of zag ik dat nu fout? :p Ge liep net weg, anders had ik iets gezegd!
@J.F.: Ook hier niks gezegd omdat ik het een beetje awkward vond om aan 4 vrouwen te vragen wie van hen op 9lives.be zit :lol: iig zit mijne maat/groepsgenoot blijkbaar in een groep voor een ander vak samen met iemand van uw groep (blond, deed precies graag de uitleg)

Ik was de kleine met lang zwart haar :p

Stan_V

Legacy Member
GemaneDude zei:
We waren met twee, maar een was flyerkes aan het uitdelen. :p Ik had een zwart hemd aan. Ik was teleurgesteld dat ik u niet had gezien!

Het was toch maar saai ze die beurs. :p

Wel gratis drank en eten! Ik was nadien nog 's terug langs gewandeld en ik zag u niet meer direct, sorry! Wel uw naam nog onthouden, dus ik zal u 's toevoegen op Facebook.

J.F. zei:
Ik was de kleine met lang zwart haar :p

Ah, dan had ik denk ik toch de juiste gok gemaakt. Ooit ergens vaag in een thread gelezen dat gij niet heel groot van gestalte bent, maar ik was dus niet zeker. Dju :p

Elosopardo

Legacy Member
Ongelofelijk hoe goed jullie elkaar hier eigenlijk kennen... Ik heb buiten JohnyRicoMC en Praga nog nooit iemand gezien, maar ja ik zou jullie ook niet herkennen al stond ik met jullie te praten :p

OT: Examen is goed gegaan. Morgen begin ik aan de "echte" blok se :) Natuurlijk hebben ze voor de laatste week nog een extra les ingepland. Olé ! Kan ik daar nog eens speciaal voor afkomen :s

samsonite

Legacy Member
SinDweller zei:
Buitron-Oliver D., Camp J. M., 1993. The Birth of Democracy, Athina: American School of Classical Studies.
ISBN 0876619502 (10) & 978-0876619506 (13)

Camp J. M., 1986. The Athenian Agora: Excavations in the Heart of Classical Athens, London: Thames and Hudson.
ISBN 0500276838 (10) & 978-0500276839 (13)

Coulson W. D. E. et al., 1996. The Archaeology of Athens and Attica under the Democracy, Oxbow Monograph XXXVII, Oxford: Oxbow Books
ISBN 0946897670 (10) & 978-0946897674 (13)
The archaeology of Athens and Attica under the democracy /ed. by W. D. E. Coulson e.a.
Kan het zijn dat hij nog uitleenbaar is bij de bib van Ugent?


De kans lijkt me vrij klein maar je weet nooit :unsure:. The Athenian Agora van Camp heb ik ondertussen al besteld op Amazon. Estimated delivery date 3 januari 2014. Deadline paper 10 januari en 't is niet dat ik tussendoor examens heb of zo :sop:.

coldplayke

Legacy Member
SinDweller zei:
Camp J. M., 1986. The Athenian Agora: Excavations in the Heart of Classical Athens, London: Thames and Hudson.
ISBN 0500276838 (10) & 978-0500276839 (13)

Coulson W. D. E. et al., 1996. The Archaeology of Athens and Attica under the Democracy, Oxbow Monograph XXXVII, Oxford: Oxbow Books
ISBN 0946897670 (10) & 978-0946897674 (13)

Volgens Limo zijn deze nog beschikbaar in de letterenbib te Leuven, bij archeologie op het vierde verdiep. Plaatsingsnummer voor het boek van Camp is: 902(495) ATHE CAMP 1986
voor het boek van Coulson: 902(089) ATHE 1992

Ik weet wel niet of je in Leuven, Gent, ..., of misschien was je al in die bib gaan kijken, maar je weet maar nooit.

Nahrtent

Legacy Member
samsonite zei:
Kan het zijn dat hij nog uitleenbaar is bij de bib van Ugent?

Ja, maar ze vinden hem niet. Is blijkbaar verkeerd geplaatst geweest of gestolen of iets dergelijks... :doh:

coldplayke zei:
Volgens Limo zijn deze nog beschikbaar in de letterenbib te Leuven, bij archeologie op het vierde verdiep. Plaatsingsnummer voor het boek van Camp is: 902(495) ATHE CAMP 1986
voor het boek van Coulson: 902(089) ATHE 1992

Ik weet wel niet of je in Leuven, Gent, ..., of misschien was je al in die bib gaan kijken, maar je weet maar nooit.

Hmm ik studeer in Gent dus een ommetje naar Leuven is moeilijk. Kan je daar ontlenen zonder studentenkaart?
Ik kan er eventueel wel vragen aan vrienden uit Leuven of ze er eens zouden willen omgaan. Bedankt!

coldplayke

Legacy Member
SinDweller zei:
Ja, maar ze vinden hem niet. Is blijkbaar verkeerd geplaatst geweest of gestolen of iets dergelijks... :doh:



Hmm ik studeer in Gent dus een ommetje naar Leuven is moeilijk. Kan je daar ontlenen zonder studentenkaart?
Ik kan er eventueel wel vragen aan vrienden uit Leuven of ze er eens zouden willen omgaan. Bedankt!

Je hebt denk ik wel een studentenkaart nodig van de KUL om daar binnen te kunnen en iets te kunnen ontlenen. Hopelijk lukt het voor je :)

Het boek van Camp is blijkbaar ook beschikbaar in Kortrijk, in de bibliotheek van humane wetenschappen, als dat makkelijker bereikbaar is voor je (maar ook daar heb je waarschijnlijk een kaart van de kuleuven nodig). Plaatsingsnummer: 902(38) 1986 CAMP.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan