Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie is jouw favoriete moderator?


  • Totaal aantal stemmers
    134
  • Opiniepeiling gesloten.

SH343

Legacy Member
14/01/2014
HE-Statistiek voor bedrijfseconomen II

16/01/2014
HE-Marketing

18/01/2014
HE-Fiscaal recht

20/01/2014
HE-Macro-economie en beleid A

22/01/2014
HE-Spaans II

24/01/2014
HE-Economische sociologie

28/01/2014
HE-Financiële algebra

30/01/2014
HE-Handelsrecht

01/02/2014
HE-Management

(2de bach HW)

Sovereign

Legacy Member
Morgen een marathonles van 6 uur privaatrecht (13.00 - 19.00), al dat getreuzel doorheen het semester moest ooit wel eens ingehaald worden ofc.

MaximumOfBass

Legacy Member
JasperCLA zei:
Morgen een marathonles van 6 uur privaatrecht (13.00 - 19.00), al dat getreuzel doorheen het semester moest ooit wel eens ingehaald worden ofc.

Heb hetzelfde, morgen 5 uur accountancy. Al een geluk nog gescheiden door een middagpauze. Anders zou ik dood zijn denk ik :unsure:

Stan_V

Legacy Member
Hoe is de crisisweek geweest bij de Bedrijfscommers (KUL)? Het is verdacht stil in mijn vriendenkring :p

Sovereign

Legacy Member
Stiglitz zei:
Laat mij raden, een les van prof. Carette, die les van 6u?

yup, de mens heeft redelijk zijn best gedaan om dat nogwat aangenaam te laten verlopen, maar toch niet voor herhaling vatbaar :)

coldplayke

Legacy Member
Daarstraks heb ik naast een meisje gezeten dat lag te snurken tijdens de les. En niet om te lachen van 'deze les is zo saai', die was dus echt gewoon in slaap gevallen. Toch maar even gepord want de prof keek nogal raar :unsure:

GemaneDude

Legacy Member
Stan_V zei:
Hoe is de crisisweek geweest bij de Bedrijfscommers (KUL)? Het is verdacht stil in mijn vriendenkring :p

Dat was echt nog wel plezant eigenlijk, viel heel goed mee. :p

J.F.

Legacy Member
Stan_V zei:
Hoe is de crisisweek geweest bij de Bedrijfscommers (KUL)? Het is verdacht stil in mijn vriendenkring :p

Ik haatte dat, maar denk dat het vooral aan uw groep ligt en niet aan de crisis zelf.

glashelder

Legacy Member
Wat houdt die crisisweek eigenlijk in?

Klinkt in elk geval als iets waarbij ik zou wenen! :woohoo:

Stan_V

Legacy Member
Groepke van 8 (dacht ik?) die samen een 'communicatiebureau' vormen dat zogezegd in dienst is vd KU Leuven, at random ingedeeld met verschillende functies (copywriter, woordvoerder). Een crisis 'barst los' op een aangekondigd tijdstip, en vanaf dan moest ge quasi 24u/24u beschikbaar zijn.

Ik geloof dat de verschillende proffen ook allemaal rolletjes speelden (journalisten die u contacteren, de politie, de rector enzo). :p

Het klonk mij nog wel best plezant/leerrijk als concept, maar veel zal inderdaad afhangen van in welke groep je werd ingedeeld.

garcia

Legacy Member
Toevallig nog mensen van de KUL hier?
Zoja: hebben jullie het volgende ook al opgemerkt =>
Vroeger had ik dit beeld bij het openen van mijn email thuis:
2hcqfww.jpg

Nu (nadat ik ie11 heb gedownload) werd het plots dit:
10750k6.jpg


Ik vind die nieuwe versie niet zo handig. Iemand een idee hoe je terug naar die oude versie kan gaan of is dit eigen aan IE 11 en zit er niets anders op om IE11 te verwijderen?

J.F.

Legacy Member
Stan_V zei:
Groepke van 8 (dacht ik?) die samen een 'communicatiebureau' vormen dat zogezegd in dienst is vd KU Leuven, at random ingedeeld met verschillende functies (copywriter, woordvoerder). Een crisis 'barst los' op een aangekondigd tijdstip, en vanaf dan moest ge quasi 24u/24u beschikbaar zijn.

Ik geloof dat de verschillende proffen ook allemaal rolletjes speelden (journalisten die u contacteren, de politie, de rector enzo). :p

Het klonk mij nog wel best plezant/leerrijk als concept, maar veel zal inderdaad afhangen van in welke groep je werd ingedeeld.

Bij ons waren het eerder 2 groepjes die tegen elkaar opbotsten ipv één hecht team. Nja, bij ons waren het altijd dezelfde die constant hun mening wilden doordrukken. Maar echt u onderbreken en tegelijk stem verheffen, allee 't is vermoeiend ze. Naar anderen werd vaak nie eens geluisterd. Kunt ge wel zeggen van laat u niet zo doen, maar ik heb gewoon de behoefte niet om koste wat het kost mijn mening door te drukken, want uiteindelijk hadden we gewoon iets van "laat zijn", omdat we echt tijd verloren aan uren discussieren, en zij gaven toch niet toe ze=P En als ge u dan als eens lastig maakte was het awkward as fuck. Laten we zeggen dat ik blij was toen het vrijdag was.

glashelder

Legacy Member
Ik zou daar al helemaal geen goesting mee hebben. Wat als ik bij Mark ben, op zo'n moment! Of aan 't slapen ben. Of met de hond gaan wandelen! Ik kan toch geen 24/7 bij mijn pc/gsm zitten :unsure:

Stan_V

Legacy Member
J.F. zei:
Bij ons waren het eerder 2 groepjes die tegen elkaar opbotsten ipv één hecht team. Nja, bij ons waren het altijd dezelfde die constant hun mening wilden doordrukken. Maar echt u onderbreken en tegelijk stem verheffen, allee 't is vermoeiend ze. Naar anderen werd vaak nie eens geluisterd. Kunt ge wel zeggen van laat u niet zo doen, maar ik heb gewoon de behoefte niet om koste wat het kost mijn mening door te drukken, want uiteindelijk hadden we gewoon iets van "laat zijn", omdat we echt tijd verloren aan uren discussieren, en zij gaven toch niet toe ze=P En als ge u dan als eens lastig maakte was het awkward as fuck. Laten we zeggen dat ik blij was toen het vrijdag was.

Jullie moeten/moesten ook nog een campagne maken zeker? Wij (de CW'ers) komen vrijdag naar jullie 'tentoonstelling' om ons streng oordeel te vellen en een top drie door te geven in bijlage met onze eigen opdracht :unsure:
Ik kan mss een goed woordje doen bij mijn groepsgenoot zodat er 9livers in onze top 3 staan :p

GemaneDude

Legacy Member
Stan_V zei:
Jullie moeten/moesten ook nog een campagne maken zeker? Wij (de CW'ers) komen vrijdag naar jullie 'tentoonstelling' om ons streng oordeel te vellen en een top drie door te geven in bijlage met onze eigen opdracht :unsure:
Ik kan mss een goed woordje doen bij mijn groepsgenoot zodat er 9livers in onze top 3 staan :p

Stem op Communicatieteam 20!!!

garcia

Legacy Member
Leila zei:
Ik heb hetzelfde: thuis die nieuwe e-mailweergave en op de schoolcomputers nog de oude. Ik kan mij echter niet herinneren dat ik een nieuwe versie van IE heb gedownload op mijn computer. Vind de oude versie sowieso ook beter, maar weet dus ook niet hoe je terug kan veranderen.
Misschien een andere update/instelling dan? Het is enorm lastig want die nieuwe weergave is echt niet zo handig.

coldplayke

Legacy Member
glashelder zei:
Ik zou daar al helemaal geen goesting mee hebben. Wat als ik bij Mark ben, op zo'n moment! Of aan 't slapen ben. Of met de hond gaan wandelen! Ik kan toch geen 24/7 bij mijn pc/gsm zitten :unsure:

Gemanedude is toen met al die mensen 2 dagen (en nachten) in een huis gaan zitten. Dan kon ik tenminste 's nachts slapen, anders zat ik hier ook de hele tijd wakker :p

J.F.

Legacy Member
Stan_V zei:
Jullie moeten/moesten ook nog een campagne maken zeker? Wij (de CW'ers) komen vrijdag naar jullie 'tentoonstelling' om ons streng oordeel te vellen en een top drie door te geven in bijlage met onze eigen opdracht :unsure:
Ik kan mss een goed woordje doen bij mijn groepsgenoot zodat er 9livers in onze top 3 staan :p

Nice, team 28 hier :D

@glashelder: Dat was het nu net, je zat er echt gewoon constant bij :p als het via SMS was kon ik die tenminste nog negeren en doen alsof ik het niet ontvangen had, want djeezes seg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan