Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie is jouw favoriete moderator?


  • Totaal aantal stemmers
    134
  • Opiniepeiling gesloten.

Sovereign

Legacy Member
12/12: Frans
13/12: Engels
6/01: Juridische argumentatieleer
9/01: Privaatrecht
10/01: Bronnen & Beginselen
13/01: Politicologie
16/01: Institutionele geschiedenis

Allemaal kort op elkaar, maar daarna wel 3 weken platte rust :)

Racing_Genk

Legacy Member
13/12: Strategic Change
14/12: Financial Accounting
18/12: Marketing Communication

Hier in Zweden hebben ze vroeg gedaan maar beginnen ze midden augustus al. Zit nu dus al volop in de blokperiode :cry:

Googke

Legacy Member
Erachter gekomen dat een opleidingsonderdeel een 60-40 verhouding bevat. Je kon blijkbaar enkel slagen als je twee zaken in orde had. Dat moest je dan laten weten aan een persoon van het 3de jaar die je controleert. Bon, netjes op tijd gedaan. Blijkt nu dat die persoon het niet eens heeft nagekeken -> ik gekloot->> kan niet meer slagen-> :unsure:

Gatsby

Legacy Member
s0123986 zei:
De uurverdeling van één van mijn examens staat op Centauro (Ugent), maar op die site vind ik enkel een gewone kalender met ons lessenrooster terug. Heeft er iemand ervaring met die site en die kan helpen?

Ondertussen al kunnen vinden? Ik heb ook zitten sukkelen met Centauro maar uiteindelijk toch gelukt. :p

coldplayke

Legacy Member
Googke zei:
Erachter gekomen dat een opleidingsonderdeel een 60-40 verhouding bevat. Je kon blijkbaar enkel slagen als je twee zaken in orde had. Dat moest je dan laten weten aan een persoon van het 3de jaar die je controleert. Bon, netjes op tijd gedaan. Blijkt nu dat die persoon het niet eens heeft nagekeken -> ik gekloot->> kan niet meer slagen-> :unsure:

Ik zou die ':unsure:' veranderen in ':angry: :doh:' als ik jou was :unsure:
Valt daar echt niks meer aan te doen?

glashelder

Legacy Member
Googke zei:
Erachter gekomen dat een opleidingsonderdeel een 60-40 verhouding bevat. Je kon blijkbaar enkel slagen als je twee zaken in orde had. Dat moest je dan laten weten aan een persoon van het 3de jaar die je controleert. Bon, netjes op tijd gedaan. Blijkt nu dat die persoon het niet eens heeft nagekeken -> ik gekloot->> kan niet meer slagen-> :unsure:
Contacteer eens prof of ombudsman oid want dat lijkt me toch niet echt correct. Waarom is iemand van het derde jaar trouwens verantwoordelijk voor het al dan niet slagen van een medestudent? :wtf:

Boemkool

Legacy Member
6/1 Wiskunde II
9/1 Statistiek II
13/1 Management Accounting
17/1 Micro economie
22/1 Macro economie

Burntfaceman

Legacy Member
Vandaag eens naar de jobbeurs van het VRG geweest. Bij defensie als jurist aan de slag gaan zag er nog niet zo oninteressant uit :unsure:

Brek

Legacy Member
Balsaus zei:
Ik zie de examens niet zitten. Slecht bijgehouden en een kut rooster.
En kut vakken

TEW in Leuven, toch? Welke vakken?

Zelf examens op: 10/16/21/25/28/31

flyinglobster

Legacy Member
JasperCLA zei:
12/12: Frans
13/12: Engels
6/01: Juridische argumentatieleer
9/01: Privaatrecht
10/01: Bronnen & Beginselen
13/01: Politicologie
16/01: Institutionele geschiedenis

Allemaal kort op elkaar, maar daarna wel 3 weken platte rust :)
Ik had soortgelijk rooster vorig jaar. Frans en Engels zijn een lachertje.
Spijtig da ge bronnen direct na privaatrecht hebt, het moeilijkste vak imo van het 1ste semester.

rookiepookie

Legacy Member
Manman, vandaag examen waarvan gedacht dat het supereasy, zou zijn, niets van :p. En morgen moet mn serieus examen nog komen!

Foxiie

Legacy Member
rookiepookie zei:
Manman, vandaag examen waarvan gedacht dat het supereasy, zou zijn, niets van :p. En morgen moet mn serieus examen nog komen!

Oei, sucks! Ma mss gaat ge voor het ander examen extra geconcentreerd zijn omdat ge weet dat je die niet mag onderschatten?

Sent from my C5303 using Tapatalk

Foxiie

Legacy Member
Eindelijk ook het examenrooster gekregen! Ziet er eerlijk gezegd wel mooi uit. 4 examens gespreid over 15 dagen :D

Sent from my C5303 using Tapatalk

coldplayke

Legacy Member
Mijn promotor zou blijkbaar meer dan 20 studenten (over bachelor en master verspreid) begeleiden. Dat verklaart waarom ze nooit op dingen antwoordt :unsure:

Foxiie

Legacy Member
coldplayke zei:
Mijn promotor zou blijkbaar meer dan 20 studenten (over bachelor en master verspreid) begeleiden. Dat verklaart waarom ze nooit op dingen antwoordt :unsure:

Haahaha da's ZO HATELIJK! Vooral bij de populaire promotors!

Sent from my C5303 using Tapatalk

coldplayke

Legacy Member
Foxiie zei:
Haahaha da's ZO HATELIJK! Vooral bij de populaire promotors!

Sent from my C5303 using Tapatalk

In het begin waren ik en een gast de enige van de bachelorstudenten die daarbij zaten en naarmate de deadline van de inschrijvingen dichterbij kwam, gingen ineens kei veel mensen bij haar :p Ik denk dus niet dat het echt een populaire prof is, maar ze had wel een lijst met veel onderwerpen. Ze geeft ook geen les aan ons, dus ik kende haar niet :)

pomm

Legacy Member
Toevallig mensen hier die al ooit een laptop/pc gekocht hebben via CampusShop - Studentenkorting op laptops, tablets en software ?
Zoja: kan het zijn dat de aanbiedingen/prijzen veranderen door het jaar heen?
Ik had namelijk een laptop in gedachten in het begin van het academiejaar, maar die toen toch maar niet gekocht omdat ik dacht er geen nodig te hebben, maar nu kom ik erop terug en zou ik er toch graag een willen kopen. Het probleem is echter dat ik die laptop aan die prijs niet meer terugvind.
Verhogen die hun prijzen na verloop van tijd? of is dat model misschien weg (herinner me het model niet meer enkel de prijs +- ^^)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan