leo_leo_rex
Legacy Member
Doe wat je het liefst wil! De moeilijkheid maakt niet uit, iets wat boeit is altijd makkelijk om te studeren, ik ken een jongen uit het BSO die daar metaal of lassen had gedaan, en daarna
geneeskunde is gaan studeren, hij heeft het gehaald! Dat is misschien maar een uitzondering
denk je waarschijnlijk, maar jij misschien ook.
Wat ik wil zeggen is:
Alles is haalbaar als je maar de juiste motivatie hebt, daarom hoef je nog niet 24/7 te studeren!
geneeskunde is gaan studeren, hij heeft het gehaald! Dat is misschien maar een uitzondering
denk je waarschijnlijk, maar jij misschien ook.
Wat ik wil zeggen is:
Alles is haalbaar als je maar de juiste motivatie hebt, daarom hoef je nog niet 24/7 te studeren!