Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_ns_

Legacy Member
Nu nog een deelke wiskunde, maar dan moet ik eens ferm herhalen, want ik ken er precies toch nog niet te veel van :sop:

SXe

Legacy Member
Morgen Nederlands => Piece of cake
Dinsdag daarentegen... Frans EN geschiedenis, 1 van de 2 zal een buis worden wss.

Morrissey

Legacy Member
3rd. Ik zit nu bij het laatste deel van mijn cursus, maar heb echt totaaaaal geen zin meer. Ik had beter gisteren al een groter deel gedaan, maar goed. Nu enkel nog afgeleiden, en dan alles eens intensief herhalen, en morgen een half uurtje vroeger opstaan.

Burntfaceman

Legacy Member
Statistiek valt echt wel nog mee en ik zou er heel wat punten mee kunnen ophalen. De concentratie ontbreekt me echter wel compleet.

smitske

Legacy Member
Burntfaceman zei:
Statistiek valt echt wel nog mee en ik zou er heel wat punten mee kunnen ophalen. De concentratie ontbreekt me echter wel compleet.

same, te veel politieke intresse xp
Gelukkig is er kans rekenne bij, kan ik nog goe :P

_ns_

Legacy Member
Fireflies zei:
3rd. Ik zit nu bij het laatste deel van mijn cursus, maar heb echt totaaaaal geen zin meer. Ik had beter gisteren al een groter deel gedaan, maar goed. Nu enkel nog afgeleiden, en dan alles eens intensief herhalen, en morgen een half uurtje vroeger opstaan.

Inderdaad :sop:. Gisteren dacht ik nog 'tijd zat' en nu zit ik het mij alweer te beklagen :p.

MrXarnus

Legacy Member
Efkes een overzicht van de examens voor de komende 2 weken:

Dindag:Engels en geschiedenis:beide al helemaal geleerd en alle 2 mijn beste vakken.
Woensdag:Nederlands:veel,maar niet zo moeilijk.Al voor 30 procent geleerd.
Donderdag:Frans:Mijn moeilijkste vak,maar wel al voor 50 procent geleerd.
Vrijdag:BIO en Aarderijkskunde:Bio=veel,maar nie moeilijk,al voor 10 procent geleerd.Aarderijkskunde=weinig,nie moeilijk,en al voor 50 procent geleerd.
Volgende week maandag:Economie en MO.Economie=nie moeilijk,nie al te veel en al 10 procent voor geleerd.MO=weinig,nie moelijk en nog niks voor geleerd.
Volgende week dinsdag:Wiskunde.Wiskunde=Enkel meetkunde moeilijk,redelijk weing,nog niks voor gedaan.
Volgende week woensdag.Wetenshappen.Wetenschappen=nie moeilijk,redelijk veel,en voor 40 procent al geleerd.

Vincort

Legacy Member
Hoe reken je uit hoeveel procent dat je van je cursus hebt geleerd, rekening houdend met de moeilijkheidsgraad?

Morrissey

Legacy Member
Ik stop ermee voor vandaag. Straks nog eens alle definities herhalen, oefeningen en formules nalezen en morgen een half uurtje vroeger opstaan :woohoo:

_ns_

Legacy Member
Nog het grootste deel herhalen en kben er ook vanaf. Nog eens goed de formules lezen, want die willen er maar niet in... Kzal morgen toch voor enkele verrassingen komen te staan, willen of niet :p

Leopold1964

Legacy Member
godverd*mme :D vandaag 5 uur voor frans geleerd.
Er komt geen Nederlands meer bij vandaag...

Redhunter

Legacy Member
Precies veel mensen in het middlebaar die al op voorhand leren :confused::unsure:

Is dit uitozndering of regel?

SeriousFace

Legacy Member
Redhunter zei:
Precies veel mensen in het middlebaar die al op voorhand leren :confused::unsure:

Is dit uitozndering of regel?

Is voor mij meestal een uitzondering, behalve voor wiskunde en Frans ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan