Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ns boy zei:Nu nog een deelke wiskunde, maar dan moet ik eens ferm herhalen, want ik ken er precies toch nog niet te veel van![]()
Burntfaceman zei:Statistiek valt echt wel nog mee en ik zou er heel wat punten mee kunnen ophalen. De concentratie ontbreekt me echter wel compleet.

Fireflies zei:3rd. Ik zit nu bij het laatste deel van mijn cursus, maar heb echt totaaaaal geen zin meer. Ik had beter gisteren al een groter deel gedaan, maar goed. Nu enkel nog afgeleiden, en dan alles eens intensief herhalen, en morgen een half uurtje vroeger opstaan.
. Gisteren dacht ik nog 'tijd zat' en nu zit ik het mij alweer te beklagen
.Tibokio zei:^ Leer ook eens even de regels van interpunctie
Hint!

Nooby4Ever zei:ik ben zo niet klaar voor morgen![]()
Redhunter zei:Precies veel mensen in het middlebaar die al op voorhand leren
Is dit uitozndering of regel?
Is allemaal relatief ^^Redhunter zei:Precies veel mensen in het middlebaar die al op voorhand leren
Is dit uitozndering of regel?