Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gthizzang zei:Latijn stond vandaag een beetje in het teken van "nil volentibus arduum". Straks nog een beetje het onderste uit de kan proberen halen, alleeja, tis te zeggen, der zijn dingen bij die'k voor den eerste keer nog moet beginnen lezen. Ik heb zo ne schrik voor morgen e.![]()
gilbereke zei:Latijn? Amaai, jij bent dus een van die grijze mussen die nog klassieke talen studeert aan een unief!
Hoeveel studenten zijn er zo doorgaans die nog die richting doen?

SeriousFace zei:Is voor mij meestal een uitzondering, behalve voor wiskunde en Frans ^^
Zarnikon zei:Examen van Fysica was chill, was mondeling. Kga wrs 100% hebben.
Khad ne keer echt goed geleerd (niet van mijn gewoonte, normaal doe ik bijna niets en ben ik blij met de punten die ik krijg). Khad speciaal geleerd voe den leerkracht want hij had al gezegd "en kga goed doorvragen bij u".
Examen van engels zie ik wel niet zitten morgen, nogal moeilijke woordenschat en kben mijn cursus kwijt dus het wordt leren op de speelplaats voor 15minuutjes.

smitske zei:fysica is nu ook een eitje hé, doorheen het jaar gene zak doen, exames is go leren en 80%![]()
Zarnikon zei:Ja idd, al die wetenschappelijke vakken en wiskunde zijn zo simpel als je het snapt.

Alexat zei:latijn ging goed, zowel mondeling als schriftelijk. Onbehandelde tekst wss iets minder, maar genoeg reserves gemaakt op eerste deel![]()
. Voor Latijn had ik 27/30 dus daar heb ik nog wat reserve.