Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zarnikon

Legacy Member
Examen van Fysica was chill, was mondeling. Kga wrs 100% hebben.
Khad ne keer echt goed geleerd (niet van mijn gewoonte, normaal doe ik bijna niets en ben ik blij met de punten die ik krijg). Khad speciaal geleerd voe den leerkracht want hij had al gezegd "en kga goed doorvragen bij u".

Examen van engels zie ik wel niet zitten morgen, nogal moeilijke woordenschat en kben mijn cursus kwijt dus het wordt leren op de speelplaats voor 15minuutjes.

Th1x4nG

Legacy Member
Latijn stond vandaag een beetje in het teken van "nil volentibus arduum". Straks nog een beetje het onderste uit de kan proberen halen, alleeja, tis te zeggen, der zijn dingen bij die'k voor den eerste keer nog moet beginnen lezen. Ik heb zo ne schrik voor morgen e. :(

gilbereke

Legacy Member
gthizzang zei:
Latijn stond vandaag een beetje in het teken van "nil volentibus arduum". Straks nog een beetje het onderste uit de kan proberen halen, alleeja, tis te zeggen, der zijn dingen bij die'k voor den eerste keer nog moet beginnen lezen. Ik heb zo ne schrik voor morgen e. :(

Latijn? Amaai, jij bent dus een van die grijze mussen die nog klassieke talen studeert aan een unief!

Hoeveel studenten zijn er zo doorgaans die nog die richting doen?

Blackend

Legacy Member
gilbereke zei:
Latijn? Amaai, jij bent dus een van die grijze mussen die nog klassieke talen studeert aan een unief!

Hoeveel studenten zijn er zo doorgaans die nog die richting doen?

Euh, in welke thread zitten we ook alweer?

Juist ja :)

smitske

Legacy Member
SeriousFace zei:
Is voor mij meestal een uitzondering, behalve voor wiskunde en Frans ^^

heb ook niks op voorhand gedaan, beklaag het me nu wel een beetje xp

Zarnikon zei:
Examen van Fysica was chill, was mondeling. Kga wrs 100% hebben.
Khad ne keer echt goed geleerd (niet van mijn gewoonte, normaal doe ik bijna niets en ben ik blij met de punten die ik krijg). Khad speciaal geleerd voe den leerkracht want hij had al gezegd "en kga goed doorvragen bij u".

Examen van engels zie ik wel niet zitten morgen, nogal moeilijke woordenschat en kben mijn cursus kwijt dus het wordt leren op de speelplaats voor 15minuutjes.

fysica is nu ook een eitje hé, doorheen het jaar gene zak doen, exames is go leren en 80% :p

noinspiration

Legacy Member
Wat hou ik van mijn examens. Vooral de leerkrachten die ze opstellen dan...
Ene gaf de cursus pas 3 dagen voor de examens begonnen,
Ene is een ouwe teef die nooit content is met eender welk antwoord,
Ene lacht u in u gezicht ooit( hij zei da ik ging slagen voor wiskunde, es goe kunnen lachen ...)
En ene is gewoon de reïncarnatie van Satan.
Koppel daar een gebrek aan concentratie en een ventje met de hersenen van een eekhoorn aan en ge hebt de formule voor succes!

Zarnikon

Legacy Member
smitske zei:
fysica is nu ook een eitje hé, doorheen het jaar gene zak doen, exames is go leren en 80% :p

Ja idd, al die wetenschappelijke vakken en wiskunde zijn zo simpel als je het snapt. Gewoon opletten in de les (wat ik meestal doe omdat ik het interessant vind) en dan idd het examen doen en je haalt een 80% en als je dan nog eens goed leert kan je 95-100 halen.

blockkiller

Legacy Member
vandaag geschiedenis mondeling gehad, niet zo veel voor gedaan, maar ik zal wel 70% hebben, die kerel liet gewoon zijn blad open en bloot liggen en vulde terwijl ik sprak de punten al in :applause:.

Tremium

Legacy Member
Geschiedenis ging vlot :cool:. Op twintig minuten had ik alles al ingevuld :'). 'k Heb het gevoel dat de leerkrachten de examens zo makkelijk mogelijk opstellen zodat er geen enkele laatstejaars blijft zitten of zo :unsure:.

Oij

Legacy Member
Frans ging redelijk behalve dan de vragen over een boekje dat we moesten lezen!
ik had dat natuurlijk niet gelezen...:unsure:

Morgen Engels (makkelijk) en Aarderijkskunde (Niet moeilijk):p

Tibokio

Legacy Member
Latijn ging goed hier ^^

Morgen Duits..

Als er één vak is dat ik haat... :p

Gelukkig is het na morgen allemaal rustig.

Morrissey

Legacy Member
Wiskunde, 1e deel was relatief goed, mijn 2e deel was goed. Enkel de laatste 2 vraggen waren niet goed, anders had ik een praktisch maximum van de punten kunnen halen. :)

Jecht

Legacy Member
Latijn mondeling ging vrij vlot vond ik.:)

Morgen Nederlands, veel literatuurgeschiedenis.:sop:

Alexat

Legacy Member
latijn ging goed, zowel mondeling als schriftelijk. Onbehandelde tekst wss iets minder, maar genoeg reserves gemaakt op eerste deel :p

_ns_

Legacy Member
Wiskunde was pokkemoeilijk, ik denk dat ik er net door zal zijn ofzo.


Alexat zei:
latijn ging goed, zowel mondeling als schriftelijk. Onbehandelde tekst wss iets minder, maar genoeg reserves gemaakt op eerste deel :p

Wij krijgen die altijd tijdens het jaar nog, vrij handig :p. Voor Latijn had ik 27/30 dus daar heb ik nog wat reserve.

eurowarriors

Legacy Member
Nog vier dagen, tot vrijdag... Kijk er naar uit :p Nog Engels morgen, mondeling en schriftelijk, dan nog Godsdienst, Duits en Nederlands mondeling. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan