Morrissey
Legacy Member
ns boy zei:Hah, nog veel succes deze middag.
Komt ge vanavond, wrs niet, maar kan het toch vragen.
Ik wou komen, maar de vriendin bleef slapen en ik had deze ochtend om half 8 praktisch rijexamen
. Nuja, vanavond wellicht naar Gent, al ben ik doodmoe.
.
.
.. hanne
ben beetje bang want de GIP was ni zo super.... domme klote me zonder smaak
nadeel van een kunstrichting

.