Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
ns boy zei:
Hah, nog veel succes deze middag :D.

Komt ge vanavond, wrs niet, maar kan het toch vragen :p.

Ik wou komen, maar de vriendin bleef slapen en ik had deze ochtend om half 8 praktisch rijexamen :p. Nuja, vanavond wellicht naar Gent, al ben ik doodmoe.

_ns_

Legacy Member
Hah, dan lag ik ma goed in mijn bed :p. De droakskes uit uw klas waren er anders wel ze, amai :drool:.

Tegen morgen tkaterke verwerken en dan dat verjaardagsfeestje, gaje daar naartoe?

EternalSilence

Legacy Member
Aprella zei:
STRESS sebiet naart school om te wien of ek men diploma krijg of ni :S ben beetje bang want de GIP was ni zo super.... domme klote me zonder smaak :( nadeel van een kunstrichting

hopelijk volgend jaar DAE in kortrijk... ik kwil da stoem papierken!

Vanuit een kunstrichting DAE gaan volgen in kortrijk aan de hogeschool? :wtf:

Balsaus

Legacy Member
Woensdag pas het rapport :c Nog zo lang wachten. Voor mij ist pas van de vakantie genieten als ik een goed rapport krijg (A-attest dus). Hopen dak naar het 6de mag.

Nooby4Ever

Legacy Member
Balsaus zei:
Woensdag pas het rapport :c Nog zo lang wachten. Voor mij ist pas van de vakantie genieten als ik een goed rapport krijg (A-attest dus). Hopen dak naar het 6de mag.

² of herexamen ben ik dit jaar ook al content

Morrissey

Legacy Member
Nog steeds geen telefoontje ontvangen, terwijl de ronde al een half uur bezig is. Aangezien ik alfabetisch in het begin kom, en niet gebeld ben, zal ik wel een A hebben zeker. Laatste jaar, here I come :cool:.

Oij

Legacy Member
Ook nog niet gebeld geweest terwijl veel anderen dat wel zijn!

Toch nog afwachten tot dinsdag of woensdag , kweet nog niet de juiste datum!:p

Op naar het 6e, want na al die jaren begint het middelbaar te vervelen.:unsure:

Fliblit

Legacy Member
morgen hopelijk niet opgebeld worden

totdan ben ik er niet gerust op

Tremium

Legacy Member
all right, a-attest is binnen. vaarwel, middelbaar onderwijs :unsure:.
Gemiddelde van 81% voor deze examenperiode :cool:.

Aprella

Legacy Member
Geslaagd voor het secundair en bedrijfsbeheer.... 3 maand vakantie en dan op kot in kortrijk... yeah!

en gratz aan alle andere die ook geslaagd zijn!!!

Morrissey

Legacy Member
Geen telefoon en geen brief ontvangen, A-attest zonder waarschuwingen of vakantiewerk dus. Al zat er helemaal niets in de brievenbus, buiten dat ik een pakketje moet gaan afhalen op de post :p.

_ns_

Legacy Member
Fireflies zei:
Geen telefoon en geen brief ontvangen, A-attest zonder waarschuwingen of vakantiewerk dus. Al zat er helemaal niets in de brievenbus, buiten dat ik een pakketje moet gaan afhalen op de post :p.

Al de opmerkingen over uw rapport pasten niet in een enveloppe?

:evil:


Maandagavond proclamatie ze, ik hoop stiekem op de prijs voor klassieke talen :unsure:.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan