Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ns boy zei:Zie maar dak een VIP ticketje krijg voor uw 100dagen fuif!
Alst nen troost is, laatste jaar rocks![]()
-Steve- zei:Vindt ge dat echt? Ik heb mij in al die jaren niet zo geërgerd als in mijn laatste jaar. Kwam prolly ook door de nieuwe directrice, de teef.
ns boy zei:Zoveel zalige dingen dat ge beleeft. Massa's feestjes (fuiven + 18e verjaardagen), 100 dagen, etc... + ge behoort tot de grote jongens van't school
(wat volgend jaar meteen omdraait).
Dat het laatste jaar uitbollen is, is daarentegen wel een foute opvatting.
ns boy zei:Op een trees voor wiskunde na had ik allemaal leuke leerkrachten, wat al erg veel doet.
ns boy zei:Zoveel zalige dingen dat ge beleeft. Massa's feestjes (fuiven + 18e verjaardagen), 100 dagen, etc... + ge behoort tot de grote jongens van't school
(wat volgend jaar meteen omdraait).
Dat het laatste jaar uitbollen is, is daarentegen wel een foute opvatting.
Ironpole zei:Yeep, had ge geen eindejaarsreis? Die was bij ons echt onvergetelijk.
. Zalige afsluiter voor uw humaniora, alle zaken waar ge over hebt geleerd nu in werkelijkheid bekijken. Daarnaast nog veel zonnekloppen, zee en strand, zalige cafékes en locale dancings
.Fireflies zei:Ja lap, vakantiewerk Nederlands. Mijn leerkracht kennende zal dat ook niet al te simpel zijn.
.Ironpole zei:Yeep, had ge geen eindejaarsreis? Die was bij ons echt onvergetelijk.

, geen enkel idee wa'k volgend jaar wil gaan doen 
. Ze heeft een C-attest, maar 'denkt' dat de school haar buiten wilt. Ze volgt economie moderne-talen, is gebuisd op Frans, Economie en Wiskunde. Het zijn geen zware buizen, maar kom op zeg, pleiten voor een deliberatie als je op 3 hoofdvakken gebuisd bent, waar gaan we naartoe. Ben ik blij dat ik van dat wicht af ben.Fireflies zei:Een meiske uit mijn klas, ze zou verdomme lappen moeten krijgen. Ze heeft een C-attest, maar 'denkt' dat de school haar buiten wilt. Ze volgt economie moderne-talen, is gebuisd op Frans, Economie en Wiskunde. Het zijn geen zware buizen, maar kom op zeg, pleiten voor een deliberatie als je op 3 hoofdvakken gebuisd bent, waar gaan we naartoe. Ben ik blij dat ik van dat wicht af ben.
)Fireflies zei:Een meiske uit mijn klas, ze zou verdomme lappen moeten krijgen. Ze heeft een C-attest, maar 'denkt' dat de school haar buiten wilt. Ze volgt economie moderne-talen, is gebuisd op Frans, Economie en Wiskunde. Het zijn geen zware buizen, maar kom op zeg, pleiten voor een deliberatie als je op 3 hoofdvakken gebuisd bent, waar gaan we naartoe. Ben ik blij dat ik van dat wicht af ben.