Utred
Legacy Member
Maar je moet geen 20blz schrijven, dat zijn invulexamens. Dat zijn een paar zinnetjes per blad.TheFallen zei:Maar 20blz voor een examen van esthetica is fucked up... Zelfs moest ik nu voor een examen in't hoger 20blz moeten schrijven zou ik al zagen.
En trouwens @ alle studenten hier die komen bashen op't middelbaar gezaag en geklaag. Ze mogen niet in de studententhread dus laat ze hier eens doen jongens :ironic:. Hoe waarde zelf in den tijd.
. Esthetica zou een examen moeten zijn waar je niets voor moet doen en op een kwartiertje oplost en waar je onmogelijk op kunt buizen 





