Tibokio
Legacy Member
Om een beetje OT te blijven... 
Vandaag Nederlands gehad en het ging goed, denk ik, behalve het deel linguïstiek. Zo'n vragen als: 'welke politiek gebruikte men om het Nederlands te verspreiden in onze streken?'
Morgen natuurwetenschappen. Nog wel tof om te leren: evolutietheorie, ontwikkeling van cel naar baby en zo van die dingen.

Vandaag Nederlands gehad en het ging goed, denk ik, behalve het deel linguïstiek. Zo'n vragen als: 'welke politiek gebruikte men om het Nederlands te verspreiden in onze streken?'

Morgen natuurwetenschappen. Nog wel tof om te leren: evolutietheorie, ontwikkeling van cel naar baby en zo van die dingen.



dus normaal gezien der wel door 

ad: en khad in december al een buis voor frans 