Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tibokio

Legacy Member
Om een beetje OT te blijven... :p

Vandaag Nederlands gehad en het ging goed, denk ik, behalve het deel linguïstiek. Zo'n vragen als: 'welke politiek gebruikte men om het Nederlands te verspreiden in onze streken?' :sop:

Morgen natuurwetenschappen. Nog wel tof om te leren: evolutietheorie, ontwikkeling van cel naar baby en zo van die dingen. :D

stoomboot

Legacy Member
bumba007 zei:
Maar jullie vergeten wel 1 ding, namelijk dat australië in het zuidelijk halfrond is, en dat verandert het waardoor alles eigenlijk tegengesteld wordt dacht ik :p


Met iedereen doelde ik eigenlijk op Vlaanderen.
Ik denk niet dat bepaalde mensen in bv Afrika dit gaan weten (of de omgekeerde regel hieromtrent voor bepaalde regionen)

Morrissey

Legacy Member
Vandaag mondeling Engels gehad. 11,5/20, en dat was het enige vak waar ik echt moest door zijn om geen herexamen te hebben. Missie volbracht.

Morgen Nederlands, vrijdag Aardrijkskunde (mondeling). Nederlands is niet zo veel doordat we mondeling hadden met pasen, motivatie en zin om te beginnen is nu al weg :p.

SiRdeK

Legacy Member
Morgen geschiedenis. Leerstof beetje lezen, leerkracht vraagt toch nooit letterlijke dingen. Tis meestal vergelijk da met da en dan nog een cartoon waar ge uitleg bij moet geven en dan nog een krantenartikel uitleggen.

Bij kerstmis moest ik het IMF beschrijven en vergelijken met weet ik wat. Zonder iets van het IMF te hebben geleerd tijdens de les.

70% :unsure:

moustii

Legacy Member
vandaag elektriciteit gehad 1 vraag van op 10 van de 175 punten niet kunnen oplossen :woohoo: dus normaal gezien der wel door :cool:

morgen elektronica en geschiedenis :)

Nas

Legacy Member
Vandaag wat esthetica geleerd. Ik heb het toch serieus onderschat. Als je niet echt hebt opgelet in de les is het niet echt vanzelfsprekend om dat te leren.
Vrijdag examen ervan

fcberke

Legacy Member
de voc van frans wil er niet in:sad: en khad in december al een buis voor frans :cry:

Chappii (oi22)

Legacy Member
Fuck natuurwetenschappen, volgend jaar let ik op.

Mitofase, DDT (dichloor difyle trichloride ofzoiets), NOG NOOIT VAN GEHOORD. :sop:

JorisL

Legacy Member
Vandaag rustig blokdagje achter de rug. Morgen alleen Engels en da is echt niets. Vrijdag is het wel wat anders met aardrijkskunde... Enorm veel en ingewikkeld :p

robke821

Legacy Member
Morge ook beginnen me het eerste examen, geschiedenis.

Nog vrij tof vak om te leren, zou normaal geen probleem mogen zijn.

Century

Legacy Member
Morgen eerste examen: Engels
Is niet zoveel maar ik merk dat ik nu toch wel dingen begin te vergeten, kut gevoel dus.

fcberke

Legacy Member
bij engels maakt dat niet zoveel uit bij mij komen die woorden allemaal terug tijdens het examen via woordenschat van de films enal.

Vincort

Legacy Member
moustii zei:
biologie als ik mij nie vergis :unsure: grootste kutvak ooit :doh:

Had ik exact een jaar geleden examen van, nog steeds niet vergeten. (en wees gerust, deze horror komt terug in het 6de)

drxero

Legacy Member
Chappii (oi22) zei:
Fuck natuurwetenschappen, volgend jaar let ik op.

Mitofase, DDT (dichloor difyle trichloride ofzoiets), NOG NOOIT VAN GEHOORD. :sop:

Dichloordifenyltrichloorethaan wss

Racing_Genk

Legacy Member
vincort zei:
Had ik exact een jaar geleden examen van, nog steeds niet vergeten. (en wees gerust, deze horror komt terug in het 6de)

wrm horror? ik heb geen seconde opgelet in de klas en die shit ging er nog wel makkelijk in. Der zulle ergere dingen zijn die je moet leren :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan