Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kandul zei:De gamingindustrie in België? Waar zit die juist als ik vragen mag?
Nu, zoals iemand hierboven al aanhaalde zijn er toch redelijk wat mensen die iets anders doen dan waar hun diploma voor dient en werken ze toch op hun niveau. Ligt dat dan eerder aan de persoonlijkheid en intelligentie of is dat echt zo diplomagebonden als jij het stelt? Wat is dus het verschil tussen meneer met een diploma audiovisuele kunsten die tóch een goede job heeft en meneer met hetzelfde diploma die nu in de fabriek staat bij wijze van spreken?
Cycloon zei:Als je wil studeren zuiver uit interesse kan je dat later ook nog doen tijdens je vrije tijd. Nooit begrepen waarom een maatschappij een opleiding moet betalen die volledig waardeloos is voor de maatschappij.
Cycloon zei:Als je wil studeren zuiver uit interesse kan je dat later ook nog doen tijdens je vrije tijd. Nooit begrepen waarom een maatschappij een opleiding moet betalen die volledig waardeloos is voor de maatschappij.
Cycloon zei:Ik kijk alleen naar commerciële tv-zenders![]()
Watisda zei:Ge hebt gelijk: foute studies en diploma's bestaan niet. En, de wereld, die eindigt niet aan de grenzen van Belgie.
Je kan zelfs niet kiezen om jouw opleiding volledig zelf te financieren, dus wat jij zegt klopt niet.Cycloon zei:Als je wil studeren zuiver uit interesse kan je dat later ook nog doen tijdens je vrije tijd. Nooit begrepen waarom een maatschappij een opleiding moet betalen die volledig waardeloos is voor de maatschappij.
Watisda zei:In de gaming business is geen plaats voor "Audiovisuele Kunsten", inderdaad.:ironic:
Carrion zei:Inderdaad, beter betalen voor al die rechtenstudentjes die na een jaar of 3 stoppen omdat ze het niet meer willen volgen.
Denk dat als ge aan ne hoop rechtenstudenten gaat vragen waarom ze het volgen dat ze zeggen "mja, wist nie wa anders".
Veel beter![]()
Kandul zei:Je kan zelfs niet kiezen om jouw opleiding volledig zelf te financieren, dus wat jij zegt klopt niet.
Waardeloos in welke zin? Puur economisch?
KnightOfCydonia zei:Shit, mijn toekomstig diplomawordt er niet vermeld... ben ik nu helemaal ge******?- Master in de Biologie -![]()
Soeverein zei:Ik vraag me af hoeveel audiovisuele kunstenaars Larian games ieder jaar aanneemt.
.Cycloon zei:Dat is weeral een ander punt. Maar daar blijven tenminste potentieel goede studenten instromen. Bij die 'waardeloze' richtingen zijn alle studenten in zekere zin 'verloren'.
Uiteraard waardeloos uit economisch standpunt. Mss is het een idee om die opleidingen zo te maken dat je ze enkel kan starten als je het zelf financiert.
Kandul zei:Je kan zelfs niet kiezen om jouw opleiding volledig zelf te financieren, dus wat jij zegt klopt niet.
Cycloon zei:Uiteraard waardeloos uit economisch standpunt. Mss is het een idee om die opleidingen zo te maken dat je ze enkel kan starten als je het zelf financiert.
Dat is een veelgebruikt argument, vrijwel altijd in tijden van crisis. Hoe kan je echter op voorhand bepalen dat ze economisch een slechte keuze zijn? Als je in een andere sector gaat werken, dan werk je toch nog altijd dus waar zit het probleem juist? Je denkt veel te veel in hokjes, waarbij een bepaald diploma aan een bepaalde job is verbonden. Dit weerspiegelt zich echter niet in de werkelijkheid.Cycloon zei:Uiteraard waardeloos uit economisch standpunt. Mss is het een idee om die opleidingen zo te maken dat je ze enkel kan starten als je het zelf financiert.
Nog een geluk dat het aanbod even uitgebreid is als aan de gewone universiteiten. Rechten, economie, ingenieurswetenschappen zijn daar ook al niet te vinden. Daarbij is het een Nederlandse instelling en waren er een tijdje geleden nog wat problemen met de gelijkstelling van de diploma's in België en Nederland.Soeverein zei:Open Universiteit, om al maar een voorbeeld te geven.
Watisda zei:Betaal dan maar meer voor uw favoriete series. Of denkt ge dat die zichzelf hebben geschreven?
De kleren die gij draagt, niet van belang hoe die eruitzien zeker?
Cycloon zei:Ik heb niet gezegd dat er geen enkele opleiding nodig is. Maar er moet een grens zijn. We hebben niet elk jaar honderden nieuwe regisseurs nodig. Voer dan een toelatingsexamen in ofzoiets om enkel de talenten toe te staan een opleiding te beginnen.
Carrion zei:Maar wel elk jaar honderden geschiedkundigen?