Oddy
Legacy Member
Ik wil heel graag geneeskunde gaan studeren. Ik heb de interesse en de nodige intelligentie, er zijn echter 2 problemen.
1. Ik denk dat ik de verkeerde vooropleiding heb gehad. (Industriële Wetenschappen) Geen biologie, maar dat kan ik wel oplossen door bijlessen.
2. Ik heb nooit problemen gehad op school, kon 8u wiskunde en veel zware wetenschappen aan zonder al te veel te leren. Het probleem is, ik heb nooit echt geleerd, en ik heb schrik dat ik volgend jaar, wanneer het wel moet, het niet zal kunnen?
1. Ik denk dat ik de verkeerde vooropleiding heb gehad. (Industriële Wetenschappen) Geen biologie, maar dat kan ik wel oplossen door bijlessen.
2. Ik heb nooit problemen gehad op school, kon 8u wiskunde en veel zware wetenschappen aan zonder al te veel te leren. Het probleem is, ik heb nooit echt geleerd, en ik heb schrik dat ik volgend jaar, wanneer het wel moet, het niet zal kunnen?



