Ik heb ooit de treinrit gedaan voor een sollicitatiegesprek in Aalst. Ik ben toen s'morgens vertrokken vanuit Hasselt en zo naar Aalst dan, dat moet zowat de langste treinrit zijn geweest die ik ooit in België heb genomen. Dat alle dagen doen per trein is moordend, laat ofwel die job voor wat het is, ofwel verhuis je naar daar in de buurt. Ik zou echt niet hopen om dat vol te houden of denken dat je het gewoon gaat worden op lange termijn.