Archief - Hasselt - Aalst

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jbreak

Legacy Member
Via de wagen op steenwegen rijden en je bent op anderhalf uur daar.

Straddle

Legacy Member
Ik heb ooit de treinrit gedaan voor een sollicitatiegesprek in Aalst. Ik ben toen s'morgens vertrokken vanuit Hasselt en zo naar Aalst dan, dat moet zowat de langste treinrit zijn geweest die ik ooit in België heb genomen. Dat alle dagen doen per trein is moordend, laat ofwel die job voor wat het is, ofwel verhuis je naar daar in de buurt. Ik zou echt niet hopen om dat vol te houden of denken dat je het gewoon gaat worden op lange termijn.

EvilTwin

Legacy Member
Hoeveel uur ben je dan uiteindelijk van huis weg? Dik 12 uur? Dat is toch niet te doen? Als je dan je uurloon berekent kom je er wel bedrogen uit. :s

Ik zou toch iets dichter bij huis gaan zoeken hoor. Of heeft je vriendin er geen probleem mee dat je enkel naar huis komt om te slapen?

sirrush

Legacy Member
Ik heb vandaag besloten een baan dichterbij te zoeken. Ik ben wat overmoedig begonnen.
@ EvilTwin: ik ben idd een 12u weg per dag. Zonder overwerk een 60 uur per week.
Owkay eerste maal dat ik een contract stopzet dus nu even eens bekijken hoe ik het aanpak. :) merci voor de eerlijke meningen.

sirrush

Legacy Member
jbreak: auto is nooit een echte optie geweest. Ik heb een 12 jaar oude auto die tegen de 10l/100km opzuipt en bovendien benzine is. Voor kortere afstanden gaat dit en tot het geld voor een nieuwe auto er is volstaat hij ook. Maar voor dagelijks 240km te rijden... kzou 24l verbruiken per dag

sneax

Legacy Member
Daar moet ge toch allemaal eerder aan denken? Nuja, tis zo dat ge het leert eh.

Allé ja, tenzij ge natuurlijk al 3 jaar werkloos zijt en echt niets anders vind, dan is het imo beter als niets (maar daar zal niet iedereen zo over denken).

Stimpy

Legacy Member
Ach op zich is het zo slecht nog niet.
TS is een ervaring rijker en kan nu beter afstanden inschatten.

Ook is hij bereid om te werken en inspanningen te leveren. Lijkt me beter dan thuis op je luie reet wachten tot je droomjob zich komt aanbieden.

Gewoon een andere job zoeken, ondertussen deze wel doordoen, en dan genieten van je vele extra vrije tijd!

Slynx

Legacy Member
Dubbelpunt zei:
Ik heb het vandaag moeten doen (héél toevallig) voor een klant: Aalst - Hasselt
Vertrokken om 10u en aangekomen om 12u (spookrijder gesignaleerd => file)

Terugkomen: 14u in Hasselt en 15u30 in Aalst


Man man, wie doet dat nu alle dagen? Nog voor geen 3.000eur netto!

ik! :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan