bladwijzer
Legacy Member
FreshPrince zei:Motivatie en zelfdiscipline is het enige dat telt. Dit is geen motivatie-coach bullshit ofzo.
Focus je op jouw doel en doe het gewoon.
Succes man!
haha
jij gaat tegen een harde muur lopen hoor in't leven
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FreshPrince zei:Motivatie en zelfdiscipline is het enige dat telt. Dit is geen motivatie-coach bullshit ofzo.
Focus je op jouw doel en doe het gewoon.
Succes man!
bladwijzer zei:haha
jij gaat tegen een harde muur lopen hoor in't leven
Omdat je daarmee nog niet automatisch voldoende inzicht hebt ontwikkeld.Mysician zei:Als 'k nu de leerstof van ASO We-Wi volledig en goed beheers tegen einde dit schooljaar?
Waarom zou burgerlijk dan nog onhaalbaar zijn?
FreshPrince zei:Ik ben 25, heb een Master Burg. ir. Computerwetenschappen (KUL), verdien 3250 EUR bruto, heb een mooie Audi A4 en het belangrijkste van allemaal : een fantastische vriendin om mijn leven mee te delen.
Welke muur?
FreshPrince zei:Ik ben 25, heb een Master Burg. ir. Computerwetenschappen (KUL), verdien 3250 EUR bruto, heb een mooie Audi A4 en het belangrijkste van allemaal : een fantastische vriendin om mijn leven mee te delen.
Welke muur?
FreshPrince zei:Ik ben 25, heb een Master Burg. ir. Computerwetenschappen (KUL), verdien 3250 EUR bruto, heb een mooie Audi A4 en het belangrijkste van allemaal : een fantastische vriendin om mijn leven mee te delen.
Welke muur?
bladwijzer zei:haha
jij gaat tegen een harde muur lopen hoor in't leven
Kerelke zei:Dan heb jij het geluk dat jij de intelligentie/mogelijkheden had om uw "motivatie en zelfdiscipline" goed te gebruiken.
Helaas heeft niet iedereen die kansen. Niet iedereen kan unief aan (om maar een voorbeeld te geven).
Uw slogan (niet van u alleen natuurlijk) wordt meestal altijd uitgebracht door mensen die het effectief gemaakt hebben, wat nogal hypocriet is en eigenlijk regelrechte bullshit.
Vaak vergeten die mensen die ermee afkomen dat ze alles mooi "kregen" of althans ze kregen de kansen om het te halen.
Nee, geen testje doen. Gewoon testen door zo'n boek te kopen en te proberen alle opgaves en examens te maken.Mysician zei:Heb eens gelezen dat idd vanaf IQ 115 universitaire studies zeker doenbaar zouden zijn.
Dus misschien toch maar eens een testje doen?
Leuke test maar m.i. meer geschikt voor de middenIQ's dan voor de lage en hoge IQ's.FreshPrince zei:http://www.iqtest.dk/main.swf
Die toelatingsexamens staan zelfs nog op de websites van de universiteiten. Ik heb ze op mijn computer staan dus in geval van nood zou ik ze op het forum kunnen plaatsen indien een mod mij toestaat om even een PDF te uploaden maar ik denk dat je met een beetje googelen die test wel vindt.Mooncat zei:IQ-test zegt niks. De meest objectieve waardemeter zijn de afgeschafte toegangsexamens voor burgerlijk ingenieur. Die dingen zullen nog ergens wel rondzwerven op internet. Als je denkt dat je de leerstof goed onder de knie hebt, moet je maar zo'n toegangsexamen afleggen en hoever je daar geraakt. Uit zoiets kan je veel meer conclusies trekken dan een arbitraire IQ-test.