DBK
Legacy Member
Bruto verdienen ze de helft van een operator. Misschien verdient de technieker in het koekjesfabriek meer dan de "operator" die aan de koekjesinpakmachine staat maar bij een echt procesbedrijf zal dat toch niet zijn denk ik.Kandul zei:Vraag het na op jouw werk?