honesty
Legacy Member
Hallo allemaal.
Graag wilde ik alle mensen die willen verder studeren waarschuwen voor de school Artesis.
Als je een diploma wilt halen en ook nog werk wilt vinden adhv dat diploma, kan je best naar een andere school gaan. Artesis is heel verouderd, chaotisch en houdt nooit rekening met zijn studenten. Alles wat zij zelf qua organisatie fout laten lopen, komt terecht op de nek van de studenten. Fouten kunnen gebeuren, maar bij Artesis wordt het elk jaar erger. (ik heb er een paar jaar gezeten voor ik heb ingezien dat die school alleen maar miserie brengt).
Sommige verhalen zijn echt wel erg ( en dan bedoel ik niet verhaaltjes voor het slapengaan maar zaken die ik zelf heb zien gebeuren). Veel studenten vertrekken daar weer omdat ze de chaos beu zijn. Velen van hun stoppen dan ook volledig met studeren, nadat artesis hun droom aan stukken sloeg.
Voor wie dit leest klinkt het misschien eenzijdig, maar ik hoop van ga nser harte dat iedereen deze tekst ter harte neemt, zodat jullie ten minste nog de keuze hebben om naar een goede school te gaan en effectief aan je toekomst werkt, ipv bezigheidstherapie met een hoop overbodige onnutige vakken en een hoop gezever waar je niets kan aan doen omdat het door de wanorde van artesis zelf komt.
Wel is het spijtig voor een aantal docenten. Een paar van hun zijn de enige positieve eigenschappen die Artesis heeft...
Zo, genoeg geleuterd, nu kan ik alleen maar hopen dat iedereen voor zichzelf de beste keuze maakt. Had ik dit zelf allemaal geweten voor ik daar ging studeren, had ik een andere school gekozen... (vanaf het begin, niet pas nadat ik daar al een paar jaar had weggegooit met al hun geleuter).
Succes!!:applause:
Graag wilde ik alle mensen die willen verder studeren waarschuwen voor de school Artesis.
Als je een diploma wilt halen en ook nog werk wilt vinden adhv dat diploma, kan je best naar een andere school gaan. Artesis is heel verouderd, chaotisch en houdt nooit rekening met zijn studenten. Alles wat zij zelf qua organisatie fout laten lopen, komt terecht op de nek van de studenten. Fouten kunnen gebeuren, maar bij Artesis wordt het elk jaar erger. (ik heb er een paar jaar gezeten voor ik heb ingezien dat die school alleen maar miserie brengt).
Sommige verhalen zijn echt wel erg ( en dan bedoel ik niet verhaaltjes voor het slapengaan maar zaken die ik zelf heb zien gebeuren). Veel studenten vertrekken daar weer omdat ze de chaos beu zijn. Velen van hun stoppen dan ook volledig met studeren, nadat artesis hun droom aan stukken sloeg.
Voor wie dit leest klinkt het misschien eenzijdig, maar ik hoop van ga nser harte dat iedereen deze tekst ter harte neemt, zodat jullie ten minste nog de keuze hebben om naar een goede school te gaan en effectief aan je toekomst werkt, ipv bezigheidstherapie met een hoop overbodige onnutige vakken en een hoop gezever waar je niets kan aan doen omdat het door de wanorde van artesis zelf komt.
Wel is het spijtig voor een aantal docenten. Een paar van hun zijn de enige positieve eigenschappen die Artesis heeft...
Zo, genoeg geleuterd, nu kan ik alleen maar hopen dat iedereen voor zichzelf de beste keuze maakt. Had ik dit zelf allemaal geweten voor ik daar ging studeren, had ik een andere school gekozen... (vanaf het begin, niet pas nadat ik daar al een paar jaar had weggegooit met al hun geleuter).
Succes!!:applause:
