Ik heb genoeg vrienden die op Artesis zitten en niet speciaal meer te klagen hebben dan wij op de UA bijvoorbeeld.
Zoek de problemen bij jezelf i.p.v. bij een ander. Zijn er fouten bij Artesis, leer er mee leven. Anders had je er vroeger maar meer aan moeten proberen te doen. (Klacht te laat ingediend dus erg veel was je er toch niet mee bezig lijkt mij...)