Thrombo26
Legacy Member
Ik werk momenteel als CRM (SAP) admin voor ons bedrijf. Ik wordt deze zomer 27 jaar en heb TEW gestudeerd. Mijn huidig brutoloon bedraagt 2.835 €; netto blijft hier +/- 1.900 € van over (incl. 125€ representatievergoeding die eigenlijk mijn maandelijke verplaatsingskosten naar het werk dekken). Verder heb ik nog een laptop + maaltijdcheques (+/- 100 € per maand).
Ik zou willen solliciteren bij een relatief klein (50 werknemers) consultancy-bureau als SAP consultant. De vraag "Hoeveel zou je graag willen verdienen" zal tijdens het sollicitatiegesprek onvermijdelijk ter sprake komen. Probleem: ik vind dit zeer moeilijk om in te schatten.
Als consultant bij dit bedrijf krijg ik sowieso meer voordelen: auto, tankkaart, gsm, laptop, groepsverzekering, budget voor opleidingen... Hier tegenover staan langere, vaak onregelmatige uren, meer verantwoordelijkheid, verre verplaatsingen..
Mijn ervaring als consultant is nihil; mijn ervaring met SAP ongeveer 2,5 jaar.
Zou het te hoog gegrepen zijn om een gewenst nettoloon van rond de 2.400 € voorop te stellen? Ik heb een mooie, vaste job en ben uiteraard niet bereid om deze op te geven voor vb. netto 300€/maand meer.
Voor de consultants (en ook alle anderen) onder jullie: is dit een realistisch nettoloon voor deze functie en voor iemand met mijn achtergrond/ervaring?
Alvast bedankt voor de feedback!
Ik zou willen solliciteren bij een relatief klein (50 werknemers) consultancy-bureau als SAP consultant. De vraag "Hoeveel zou je graag willen verdienen" zal tijdens het sollicitatiegesprek onvermijdelijk ter sprake komen. Probleem: ik vind dit zeer moeilijk om in te schatten.
Als consultant bij dit bedrijf krijg ik sowieso meer voordelen: auto, tankkaart, gsm, laptop, groepsverzekering, budget voor opleidingen... Hier tegenover staan langere, vaak onregelmatige uren, meer verantwoordelijkheid, verre verplaatsingen..
Mijn ervaring als consultant is nihil; mijn ervaring met SAP ongeveer 2,5 jaar.
Zou het te hoog gegrepen zijn om een gewenst nettoloon van rond de 2.400 € voorop te stellen? Ik heb een mooie, vaste job en ben uiteraard niet bereid om deze op te geven voor vb. netto 300€/maand meer.
Voor de consultants (en ook alle anderen) onder jullie: is dit een realistisch nettoloon voor deze functie en voor iemand met mijn achtergrond/ervaring?
Alvast bedankt voor de feedback!



