[TFT]Poky
Legacy Member
NotoriousP zei:Verpleegkunde is wel zwaar onderbetaald werk met een serieuze kans op burnout.
Een bachelor EM lijkt mij beter...
Ik weet eigelijk niet van waar dit altijd maar komt.
Plaatsen waar ik heb gewerkt hadden de verpleegkundigen imo niet echt te klagen. Mooie uren (shiften), vrij goed betaald etc.
Over die argumenten van verantwoordelijkheid etc, vind ik soms ook zwaar overdreven. En zo van die verhalen van ja als ze zich vergissen van dosis of injectie of weetk veel wat dat is imo niet echt rocket science hoor.
Werkdruk vind ik al bij al ook meevallen, tenzij op bepaalde diensten en dan denk ik voornamelijk aan geriatrie. Over die burnout altijd maar misschien is dit omdat sommige verpleegkundigen sommige zaken echt geen plaats kunnen geven, die trekken zich alles teveel aan maar zo een zaken hebde ook in andere beroep imo.
Hiermee wil ik niets teniet doen aan het beroep, maar altijd die wederkerende zaken zoals werkdruk en onderbetaald dat vind ik toch wel serieus overroepen in de meeste gevallen.

. Een geblinddoekte orang-oetan met de ziekte van Parkinson en ovenwanten aan schrijft vaak nog duidelijker
.