Bluewings
Legacy Member
Ik denk dat Elektromechanica een zeer goed diploma is om op zak te hebben.
Veel werkzekerheid, goed loon...
Ik denk dat de moeilijkheidsgraad in elektromechanica ook niet hoog ligt , de wiskunde zal waarschijnlijk heel basic blijven , veel oefeningen op wat je geleerd hebt en zo voort. Ik ben er vrijwel zeker van dat het niet abstract gaat zijn en dat je weinig theorie zal moeten kennen (bewijzen, enz...). Mits een kleine inspanning is EM zeker haalbaar.
Veel werkzekerheid, goed loon...
Ik denk dat de moeilijkheidsgraad in elektromechanica ook niet hoog ligt , de wiskunde zal waarschijnlijk heel basic blijven , veel oefeningen op wat je geleerd hebt en zo voort. Ik ben er vrijwel zeker van dat het niet abstract gaat zijn en dat je weinig theorie zal moeten kennen (bewijzen, enz...). Mits een kleine inspanning is EM zeker haalbaar.
