Stabby
Legacy Member
Ik ben een CV aan het opstellen, maar een paar dingen zijn niet zo duidelijk.
Werkervaring: hoe moet ik vorige werkervaringen opschrijven die ik maar zeer korttijdig heb gedaan? Ik heb al eerder studentenwerk gedaan voor maar een paar dagen of zelfs maar één dag. Hoe kan ik dit best opschrijven zonder dat het lijkt dat ik na een paar dagen ontslagen ben?
Opleiding: moeten opleidingen vermeld worden waarvoor geen diploma is behaald? Dit kan misschien ook een slechte indruk geven omdat ik 3 opleidingen heb gedaan waarvan ik geen diploma heb.
Het is een CV voor vakantiewerk op de hogeschool btw.
Werkervaring: hoe moet ik vorige werkervaringen opschrijven die ik maar zeer korttijdig heb gedaan? Ik heb al eerder studentenwerk gedaan voor maar een paar dagen of zelfs maar één dag. Hoe kan ik dit best opschrijven zonder dat het lijkt dat ik na een paar dagen ontslagen ben?
Opleiding: moeten opleidingen vermeld worden waarvoor geen diploma is behaald? Dit kan misschien ook een slechte indruk geven omdat ik 3 opleidingen heb gedaan waarvan ik geen diploma heb.
Het is een CV voor vakantiewerk op de hogeschool btw.

Ik heb ook eens een paar dagen op de wijngaarden gewerkt in Frankrijk, maar ik weet de bedrijfsnaam niet. Ik heb ook geen contract meegekregen, dus ik kan er niet achter komen.
. 