gumball4000
Legacy Member
Even korte schets. Ben 2,5 jaar geleden binnen een bedrijf aangenomen geweest als marketing jobstudent. Eerste maanden moest ik enquêtes afleggen binnen het bedrijf, bij klanten ed.
Door een personeelstekort moet ik sinds een tijd inspringen bij de verkoop.
Collega's zijn sympathiek..op enkelen na, sinds vandaag.
Sinds een jaar heb ik ontwerpen voor de bedrijfswagens te bestickeren. Door omstandigheden duurde het uitvoeren ervan zeer lang.
Vandaag heb ik er enkele collega's over ingelicht dat ik groen licht kreeg van de CEO. 3/4de van personen die ik ingelicht heb, vinden het idee super en zijn blij dat ik dit zelfs als jobstudent mag uitvoeren.
2 anderen (waar ik vaker mee samen werk) zijn er radicaal tegen.
Één van de 2 zei zelfs "gij gaat ni lang meer leven, ge moet uw plaats kennen en op uw plaats gezet worden"
Mijn antwoord "seg X, zie maar dat gij nog lang kunt leven, want da betwijfel ik, als ge zo blijft roken" (was even moment waar het plots uit mn mond floepte)
Hij keek me toen effe dwaas aan.
Daarna begonnen de 2 zaken te zeggen als "ik weet waar de dode hoeken zich bevinden van de camera's in het bedrijf" of "seg X, kga eens stickers halen en zal zn wagen ook bestickeren (privéwagen)" ed.
Daarna begonnen ze weer te zeggen dat ik mijn plaats binnen het bedrijf moet leren kennen (..maar ik ben aangenomen als marketing jobstudent..het is dus mijn taak?!) en klaagde er 1 zelfs dat de maandelijkse afhouding van zijn loon voor deze wagen even duur was als de maandelijkse kost voor de huur van een huis.
Hoe hier mee omgaan?.. En hoe ver mag ik gaan in mijn opmerkingen als ze mij aanvallen? Het is namelijk de eerste keer dat ik zoiets meemaak op het werk.
Door een personeelstekort moet ik sinds een tijd inspringen bij de verkoop.
Collega's zijn sympathiek..op enkelen na, sinds vandaag.
Sinds een jaar heb ik ontwerpen voor de bedrijfswagens te bestickeren. Door omstandigheden duurde het uitvoeren ervan zeer lang.
Vandaag heb ik er enkele collega's over ingelicht dat ik groen licht kreeg van de CEO. 3/4de van personen die ik ingelicht heb, vinden het idee super en zijn blij dat ik dit zelfs als jobstudent mag uitvoeren.
2 anderen (waar ik vaker mee samen werk) zijn er radicaal tegen.
Één van de 2 zei zelfs "gij gaat ni lang meer leven, ge moet uw plaats kennen en op uw plaats gezet worden"
Mijn antwoord "seg X, zie maar dat gij nog lang kunt leven, want da betwijfel ik, als ge zo blijft roken" (was even moment waar het plots uit mn mond floepte)
Hij keek me toen effe dwaas aan.
Daarna begonnen de 2 zaken te zeggen als "ik weet waar de dode hoeken zich bevinden van de camera's in het bedrijf" of "seg X, kga eens stickers halen en zal zn wagen ook bestickeren (privéwagen)" ed.
Daarna begonnen ze weer te zeggen dat ik mijn plaats binnen het bedrijf moet leren kennen (..maar ik ben aangenomen als marketing jobstudent..het is dus mijn taak?!) en klaagde er 1 zelfs dat de maandelijkse afhouding van zijn loon voor deze wagen even duur was als de maandelijkse kost voor de huur van een huis.
Hoe hier mee omgaan?.. En hoe ver mag ik gaan in mijn opmerkingen als ze mij aanvallen? Het is namelijk de eerste keer dat ik zoiets meemaak op het werk.


.
