misterrT
Legacy Member
Dag forumleden,
Iemand ervaring met solliciteren via mail. Ik zou mijn brief als mail sturen, maar alle gegegevens van boven zoals mijn adres en dat van de bestemmeling zou ik weglaten.
Doe je dit ook voor plaatsnaam en datum en betreft regel (onderwerp in mail).
Of hoe doen jullie dat?
Iemand ervaring met solliciteren via mail. Ik zou mijn brief als mail sturen, maar alle gegegevens van boven zoals mijn adres en dat van de bestemmeling zou ik weglaten.
Doe je dit ook voor plaatsnaam en datum en betreft regel (onderwerp in mail).
Of hoe doen jullie dat?


