Cycloon
Legacy Member
Uranium zei:Geen pdf reader?
Een Word doc doorsturen lijkt mij erg vreemd. Allé ja. Al uw opmaak, tabellen, etc zijn zichtbaar. Dat is toch amper vlot leesbaar? Mensen die Unix/Linux of een ander OS dan Windows gebruiken zien de layout ook vaak niet correct.
Opmaak zichtbaar? Wat is dat nu weer voor onzin. Als je opmaak niet zichtbaar is dan heb je er geen.
Een cv moet zo toegankelijk mogelijk zijn. Als je ergens bij een klein bedrijfje gaat solliciteren en de baas krijgt de pdf niet gelezen, waar sta je dan met 'professioneel' pdf bestand? Daarom, voorzie zowel een word als een pdf documentje en je dekt 99.9% van alle problemen (tenzij je zo'n échte ramp bent met word dat ze beter niet zien hoe je je CV hebt opgemaakt
).