Remix94
Legacy Member
Hey iedereen,
Als alles goed verloopt studeer ik volgend jaar Handelswetenschappen( opleiding van 5jaar) en ik hoop dan op een goed betaalde job in de economische(of financiele) sector. Nu zat ik eens te denken en in diezelfde 5 jaar zou ik evengoed kunnen werken dan zou ik na vijf jaar 1280netto x 11maandenx5jaren kunnen verdienen= €70400 aangezien dit (volgens mij) een mooi startkapitaal is zou ik (moest ik die piste volgen) een bedrijf opstarten en tijdens die 5jaar wat kennis en avondlessen opdoen. Wat zouden jullie doen?
Bedankt!
Als alles goed verloopt studeer ik volgend jaar Handelswetenschappen( opleiding van 5jaar) en ik hoop dan op een goed betaalde job in de economische(of financiele) sector. Nu zat ik eens te denken en in diezelfde 5 jaar zou ik evengoed kunnen werken dan zou ik na vijf jaar 1280netto x 11maandenx5jaren kunnen verdienen= €70400 aangezien dit (volgens mij) een mooi startkapitaal is zou ik (moest ik die piste volgen) een bedrijf opstarten en tijdens die 5jaar wat kennis en avondlessen opdoen. Wat zouden jullie doen?
Bedankt!
