xplosive
Legacy Member
Mattjoeac zei:Morgen de sollicitatie, spannend!
Das normaal hé da ge da nie allemaal kent.. daarom krijgt ge ook een interne opleiding. Ik kende da int begin ook allemaal nie ze
mah is wel te doen ze.. heb wel een beetje achtergrond van elektronica dussucces allezins


is het zo kut job dan?