Virus of Life
Legacy Member
Ik ga in september een opleiding starten waar ik mijn A2 diploma alsnog ga behalen.
De opleiding is hersteller van huishoudtoestellen
Het hoogste wat ik heb is een A3 groothandel via leercontract.
De reden dat ik nu op 28jarige leeftijd toch nog dat diploma wil behalen heeft meerdere redenen:
- Betere jobmogelijkheden
- Zelfrespect wat opkrikken
- Als ik later een kind heb, wil ik nooit horen dat hij/zij geen moeite doet voor school aangezien ik ook geen echt diploma heb.
- altijd handig om zelf toestellen te kunnen herstellen.
Nu, volgend jaar dus starten, ik werk voltijds en ben om 17h10 thuis. Om 18h begint de les. Dit 3x per week ( maandag, dinsdag en donderdagavond ) tot 22h.
Veel te krappe tijd dus om nog warm te eten. Op mijn werk is er geen mogelijkheid tot warme middagmaal. Na 22h eten wil ik ook niet omdat ik altijd om 22h30 ga slapen.
Wie heeft ervaring met zo een situatie en hoe hebben julie dit opgelost?
Het tweede en tevens ook laatste jaar zal veel minder zwaar zijn, enkel les op woensdagavond.
Ook andere ervaringen ivm TKO wil ik graag horen.
Ohja, lessen zullen plaatsvinden in het CTT te Genk.
De opleiding is hersteller van huishoudtoestellen
Het hoogste wat ik heb is een A3 groothandel via leercontract.
De reden dat ik nu op 28jarige leeftijd toch nog dat diploma wil behalen heeft meerdere redenen:
- Betere jobmogelijkheden
- Zelfrespect wat opkrikken
- Als ik later een kind heb, wil ik nooit horen dat hij/zij geen moeite doet voor school aangezien ik ook geen echt diploma heb.
- altijd handig om zelf toestellen te kunnen herstellen.
Nu, volgend jaar dus starten, ik werk voltijds en ben om 17h10 thuis. Om 18h begint de les. Dit 3x per week ( maandag, dinsdag en donderdagavond ) tot 22h.
Veel te krappe tijd dus om nog warm te eten. Op mijn werk is er geen mogelijkheid tot warme middagmaal. Na 22h eten wil ik ook niet omdat ik altijd om 22h30 ga slapen.
Wie heeft ervaring met zo een situatie en hoe hebben julie dit opgelost?
Het tweede en tevens ook laatste jaar zal veel minder zwaar zijn, enkel les op woensdagavond.
Ook andere ervaringen ivm TKO wil ik graag horen.
Ohja, lessen zullen plaatsvinden in het CTT te Genk.

