Archief - Tweedekansonderwijs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

maxdevis

Legacy Member
en voor alle duidelijkheid, als je het kan en je kan je motiveren, zeker doen!

(vergeet ook niet na te gaan of je in aanmerking komt voor educatief verlof)

h0pje

Legacy Member
Effe off-topic maar je lijkt mij iemand die echt gemotiveerd is om er voor te gaan. 't Is een verademening om ook eens zo'n positieve threads te lezen :p Alvast heel veel succes en goede moed gewenst!

Virus of Life

Legacy Member
@maxdevis: Ik ben aant wachten tot eind deze maand.
Dan gaat beslist worden of tijdskrediet met motief erdoor komt.
Daar zijn mss mogelijkheden.

@h0pje: I'm very motivated! Ben blij na jaren te zoeken echt een opleiding gevonden te hebben die ideaal is voor mij.

Aap

Legacy Member
Virus of Life zei:
Dan gaat beslist worden of tijdskrediet met motief erdoor komt.
Daar zijn mss mogelijkheden.

Ohlalala, je motivatie is verkeerd. Avondschool volgen om per se een ander voordeel te hebben. Avondschool volg je omdat je iets wil bereiken, niet om extra vakantie te nemen. Ik ken er zoveel die uitsluitend educatief verlof aanvragen (of wat dan ook) juist om die voordelen te krijgen. De meeste trappen het dan ook af na zes maand of een jaar of net na een schoolvakantie.

Virus of Life

Legacy Member
Aap zei:
Ohlalala, je motivatie is verkeerd. Avondschool volgen om per se een ander voordeel te hebben. Avondschool volg je omdat je iets wil bereiken, niet om extra vakantie te nemen. Ik ken er zoveel die uitsluitend educatief verlof aanvragen (of wat dan ook) juist om die voordelen te krijgen. De meeste trappen het dan ook af na zes maand of een jaar of net na een schoolvakantie.

Heb ik dan gezegd dat ik het doe voor het educatief verlof?
Ik weet gewoon dat ik daar dan recht op ga hebben. Nu, ik ken ook wel mensen die het puur doen voor het edv. Daar ben ik ook tegen, maar dat zijn nu eenmaal de gaten in het systeem, zeker?

Dark.Magician01

Legacy Member
Lol. Dan had je eerder je diploma moet behalen. En dat op je 28.... Tjonge zeg...

Aap

Legacy Member
Virus of Life zei:
Heb ik dan gezegd dat ik het doe voor het educatief verlof?

Neen je hebt dat niet gezegd. Maar ik had niet over jou wat educatief verlof betreft. Ik haf dat aan als voorbeeld.

Amaryliss

Legacy Member
Over het eten: Ik volg een avondopleiding en eet een broodje tijdens de pauze :)

alexthefalex

Legacy Member
middenjury- kantoor - bso


het simpelste van simpelste op je eigen tempo ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan