Archief - Vuilkarmedewerker

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

alexthefalex

Legacy Member
Weet er iemand van jullie hoeveel een vuilkarmedewerker verdient?

alexthefalex

Legacy Member
voor dat bedrag ga ik niet achter de vuilkar lopen...

sir oinksalot

Legacy Member
mijn broer heeft nog een tijdje bij "de vuilkar" (sita) gewerkt en die had toch wel meer dan €1300, net iets meer dan €1400 verdiende hij

imo geen slecht loon, maar er heerst wel een stigma over de job natuurlijk
probeer maar eens een lief te zoeken die samen wilt zijn met "een vuilnisman"

Ullewupper

Legacy Member
op een dag vind je de job van je leven .. en dan loop je achter de vuilkar

Dragonix

Legacy Member
het is mss voor de meeste onder ons geen job die je wilt doen, maar toch mogen we dankbaar zijn dat ze er zijn

the_fox

Legacy Member
Dus als uw studies falen wou je als plan B treinbegeleider, en nu achter de vuilkar lopen?
Gij hebt een super toekomst voor u!

Anopheles

Legacy Member
De denergrerende commentaar over afvalverwerkend personeel stoot me hier erg op de borst !

There is honor in a hard days' work en daarboven, hoe sneller die mannen klaar zijn met hun werk, hoe sneller ze naar huis mogen, dus hun werkuren zullen best wel gunstig zijn (alhoewel ze vroeg moeten opstaan natuurlijk)

Dragonix

Legacy Member
aan vroeg opstaan geraak je wel gewend ;) maar denk dat het fysiek ook niet te onderschatten valt

Tranco

Legacy Member
al 2 jaar als vakantiejobber een maand achter de vuilkar gelopen. bijna 2000 euro (met maaltijdcheques inbegrepen) netto :cool:

[PwF]Hchest

Legacy Member
Heb ook eens met vuilniskar meegegaan.

Via interimbureau; "wil je meegaan met een camion"
"ja geen probleem"

Haha wat ze er niet bij zeggen is dat het afvalwagen was maar goed, geld is geld!

Anoniem0

Legacy Member
elk werk is edel....

moest er niemand zijn die die job doet zou ge allemaal schoon in de misere zitten...

alexthefalex

Legacy Member
the_fox zei:
Dus als uw studies falen wou je als plan B treinbegeleider, en nu achter de vuilkar lopen?
Gij hebt een super toekomst voor u!

haha neenee

ik wou gewoon eens weten hoeveel die mannen verdienen, en in mijn ogen zijn ze onderbetaald voor zo een job

alexthefalex

Legacy Member
ik vind dat mensen die dit beroep voltijds doen toch wel op zijn minst 1650 netto mogen verdienen

ok het is dom werk zonder diploma, maar het is zwaar vuil werk

the_fox

Legacy Member
Hahahaha, €1650 om achter de vuilkar te lopen. Het valt op dat ge nog studeert en totaal geen besef hebt wat een normaal loon is.

beyl

Legacy Member
Gij denkt zeker dat ge als starter direct €3000 netto gaat verdienen zeker

edit: the_fox was me voor
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan