alexthefalex
Legacy Member
beyl zei:Gij denkt zeker dat ge als starter direct €3000 netto gaat verdienen zeker
edit: the_fox was me voor
gast 3000 euro wat voor een armoezaaiers zijn dat
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beyl zei:Gij denkt zeker dat ge als starter direct €3000 netto gaat verdienen zeker
edit: the_fox was me voor
the_fox zei:Hahahaha, €1650 om achter de vuilkar te lopen. Het valt op dat ge nog studeert en totaal geen besef hebt wat een normaal loon is.
the_fox zei:Dus als uw studies falen wou je als plan B treinbegeleider, en nu achter de vuilkar lopen?
Gij hebt een super toekomst voor u!

witten zei:elk werk is edel....
moest er niemand zijn die die job doet zou ge allemaal schoon in de misere zitten...
witten zei:toffe is dat nen volledigen dop 1200 a 1250 euro is![]()
witten zei:toffe is dat nen volledigen dop 1200 a 1250 euro is![]()
Stimpy zei:Hoi Alex
kan je misschien een lijst maken met welke beroepen maximum mogen verdienen volgens jou? Ik denk dat we daar allemaal wel heel erg nieuwsgierig naar zijn
Mvg
Racing_Genk zei:MIjn buurman is vuilnisman, echt de meest marginale ket die ik ooit heb gezien dus als ge iets of wat beschaafd zijt moet ge wel rekening houden met dat soort dingen
Voor buschauffeur moet je wel een competentie hebben, voor achter de vuilniskar haast enkel goesting.alexthefalex zei:en trouwens als een buschauffeur 1500 euro net verdient, die mogen in mijn ogen 1300 euro verdienen
Drew zei:Voor buschauffeur moet je wel een competentie hebben, voor achter de vuilniskar haast enkel goesting.
the_fox zei:serieus kerel, zijt ge 12 ofzo? Thread is reported omdat er toch niets nuttig in staat, of in zal komen als je zo blijft doordoen...
En dat zal ook zo blijven als je je gedrag niet dringend aanpast.alexthefalex zei:ha ja kweeni ben hier nieuw
