Archief - Vuilkarmedewerker

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

alexthefalex

Legacy Member
beyl zei:
Gij denkt zeker dat ge als starter direct €3000 netto gaat verdienen zeker

edit: the_fox was me voor

gast 3000 euro wat voor een armoezaaiers zijn dat

alexthefalex

Legacy Member
the_fox zei:
Hahahaha, €1650 om achter de vuilkar te lopen. Het valt op dat ge nog studeert en totaal geen besef hebt wat een normaal loon is.

en trouwens als een buschauffeur 1500 euro net verdient, die mogen in mijn ogen 1300 euro verdienen

alexthefalex

Legacy Member
the_fox zei:
Dus als uw studies falen wou je als plan B treinbegeleider, en nu achter de vuilkar lopen?
Gij hebt een super toekomst voor u!

trouwens ik denk dat ik toch voor treinbegeleider ga, daar staan de lonen op de website maak me zelf geen illusies wijs :p

eniac

Legacy Member
witten zei:
elk werk is edel....

moest er niemand zijn die die job doet zou ge allemaal schoon in de misere zitten...

Nu ook niet overdrijven. In plaats van elke week het vuil buitenzetten zouden we dan elke week aan het containerpark staan. Tijdrovender, dat wel.

En dat is helemaal niet denigrerend bedoeld he. Ik ben IT'er, zonder IT'ers draaide de wereld ook wel vroeger. Dat wil niet zeggen dat er geen duidelijk nut voor is, net zoals voor vuilnismannen.

beyl

Legacy Member
Want die hebben geen onregelmatige uren he?
En trouwens bekijk het totaalplaatje van loon,voordelen,uren,bonussen,etc.. voor je begint te vergelijken.

Stimpy

Legacy Member
Hoi Alex

kan je misschien een lijst maken met welke beroepen maximum mogen verdienen volgens jou? Ik denk dat we daar allemaal wel heel erg nieuwsgierig naar zijn :)

Mvg

Racing_Genk

Legacy Member
MIjn buurman is vuilnisman, echt de meest marginale ket die ik ooit heb gezien dus als ge iets of wat beschaafd zijt moet ge wel rekening houden met dat soort dingen

beyl

Legacy Member
witten zei:
toffe is dat nen volledigen dop 1200 a 1250 euro is :s

Serieus, die uitspraken allemaal.
Hell, das voor iedereen anders. Jaren gewerkt, wat ten laste ,... hoe kunt ge daar nu een algemeen getal op plakken.

alexthefalex

Legacy Member
Stimpy zei:
Hoi Alex

kan je misschien een lijst maken met welke beroepen maximum mogen verdienen volgens jou? Ik denk dat we daar allemaal wel heel erg nieuwsgierig naar zijn :)

Mvg

ik bedoel dat je dat in verhouding moet zien

allez wa wilde liever zijn, buschauffeur of vuilnisman?

alexthefalex

Legacy Member
Racing_Genk zei:
MIjn buurman is vuilnisman, echt de meest marginale ket die ik ooit heb gezien dus als ge iets of wat beschaafd zijt moet ge wel rekening houden met dat soort dingen

denk ik ook

dat houdt me aan het studeren

Drew

Legacy Member
alexthefalex zei:
en trouwens als een buschauffeur 1500 euro net verdient, die mogen in mijn ogen 1300 euro verdienen
Voor buschauffeur moet je wel een competentie hebben, voor achter de vuilniskar haast enkel goesting.

the_fox

Legacy Member
serieus kerel, zijt ge 12 ofzo? Thread is reported omdat er toch niets nuttig in staat, of in zal komen als je zo blijft doordoen...

alexthefalex

Legacy Member
the_fox zei:
serieus kerel, zijt ge 12 ofzo? Thread is reported omdat er toch niets nuttig in staat, of in zal komen als je zo blijft doordoen...

ha ja kweeni ben hier nieuw
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan