Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
metaphore zei:4e master![]()

NotoriousP zei:

Na 3 jaar ben je 'Bachelor in de Handelswetenschappen / Toegegepaste Economische Wetenschappen'. De master is echter enkel Handelswetenschappen.zipke zei:Staat dit zo op je diploma? Of staat er HW @ HUB? En wordt dan verondersteld dat dit hetzelfde is als TEW? Of staat er TEW @ HUB? Of ...? Ik kan echt niet volgende met die uni/hogeschool...
Matt. zei:Geneeskunde heeft 4 masterjaren.![]()

Matt. zei:Owla, de meta leeft nog.![]()


NotoriousP zei:Omdat hij zijn richting niet vermelde, veronderstelde ik dat hij hetzelfde deed als degene boven hem. 4de master pol & soc zou wat raar zijn.
Ik dacht trouwens dat die laatste 2 jaren gewone stage jaren waren. Ik wist niet dat ze nog steeds student zijn op dat moment aangezien ze toch betaald worden.

Fusie van KUB en Ehsal, waardoor de bachelor HW en TEW samengevoegd is. Beetje rare situatie maar bon, het is nu eenmaal zoMisterX334 zei:Het zijn toch twee verschillende richtingen? Waarom staan ze dan beide op je diploma?
master is voor alle duidelijkheid wel enkel HW, dus op zich maakt het niets uit wat je bachelor is.e.House zei:Die krijgen daar toch geen geld voor. Buiten een hoop (boeken)bonnen van dokters in het ziekenhuis etc..![]()

Manuvdv zei:Fusie van KUB en Ehsal, waardoor de bachelor HW en TEW samengevoegd is. Beetje rare situatie maar bon, het is nu eenmaal zomaster is voor alle duidelijkheid wel enkel HW, dus op zich maakt het niets uit wat je bachelor is.

Ik kon zelfs niet van 2e bach HW naar 3e bach TEW gaan zonder een jaar te verliezen, dus voor de master TEW zul je ook wel een voorbereidingsprogramma moeten volgenLegalExperience zei:Ik vraag mij nu af, kan ik na die bachelor direct een master TEW gaan volgen aan neem nu Ugent? veronderstel van niet want meeste andere universiteiten zijn nie zo blij met definitie die HUB geeft![]()

Manuvdv zei:Ik kon zelfs niet van 2e bach HW naar 3e bach TEW gaan zonder een jaar te verliezen, dus voor de master TEW zul je ook wel een voorbereidingsprogramma moeten volgen![]()
khad het wel gedacht eig. achja kan nu wel zeggen dat ik TEW volg technisch gezien 
Ach, ze halen het later wel weer in. Als specialist kan je gemakkelijk 1-3 ton per jaar krijgen als je het ´goed` aanpakt.NotoriousP zei:Ahzo ik dacht nu echt dat die stage betaald werd, wat een afrip seg. Ze mogen het hebben.![]()
Manuvdv zei:Ik kon zelfs niet van 2e bach HW naar 3e bach TEW gaan zonder een jaar te verliezen, dus voor de master TEW zul je ook wel een voorbereidingsprogramma moeten volgen![]()
Ze zouden beter één van beide "afschaffen", zodat je ofwel een diploma HW @ HUB kan halen ofwel een TEW @ HUB.. Maar goed dat is mijn mening maar, ik ga er mijn slaap niet voor laten..Tuurlijk is het logisch, ik wou gewoon aan de hand van een eigen ervaring aantonen dat de zogenaamde 'gelijkstelling' eigenlijk niets voorstelt in de praktijk, toch niet op dat vlakzipke zei:Beetje logisch dat je niet van HW naar TEW kan zonder extra vakken te nemen..? Maar als je het dan ruimer bekijkt doen ze wel alsof beide richtingen hetzelfde zijn aangezien ze beiden op je diploma staan.. Rrrright
Ik zal nooit iets begrijpen van die fusie eerlijk gezegd.. Hoe kan je nu een Bachelor hebben in TEW/HW? Ofwel is het het ene, ofwel het andere? :-S En dan ineens heb je een master in HWZe zouden beter één van beide "afschaffen", zodat je ofwel een diploma HW @ HUB kan halen ofwel een TEW @ HUB.. Maar goed dat is mijn mening maar, ik ga er mijn slaap niet voor laten..
