attimos
Legacy Member
Utred zei:10u per week leren in het middelbaar![]()
Wat dan gezegd van 25 uur per week op unief

Dan kunde toch alles al tegen de blok?? K wou dat ik het kon.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Utred zei:10u per week leren in het middelbaar![]()


This.Ironpole zei:Wiskunde was bij ons het zwaarste examen, daar hadden we zelfs een volledig weekend voor nodig! Stel u voor, een volledig weekend leren voor één vak.Maar ik zwans ni hé? Van 9u tot 22u!
voor de 'zwaarste' vakken had ge inderdaad genoeg aan een weekend, de rest konden we perfect rond krijgen op een namiddag..Racing_Genk zei:Lol idd. Mijn cursussen bio, fysica waren 160 pagina's en daar zit ge toch ook ff aan ze. 10u per week zal het toch wel zeker zijn gemiddeld denk ik (met taken enzo er ook bij)
En eerlijk gezegd, Latijn is tot nu toe het moeilijkste wat ik al in mijn 'schoolcarriere' ben tegengekomen, moeilijker dan wat ik nu in tew zie ze, kon der dan ook geen bal van...



Nas zei:Grootste vak bij ons was economie. Dat was een boek per semester, ongeveer 300 blz.
Maar toch altijd geleerd op een middag![]()
Kuriboh07 zei:1ste bachelor hir (als ik slag voor mijn 9 herexamens => 2de bach)
Wacht maar tot na de 5eMatt. zei:Bijna tijd voor een nieuw topic!

Walden zei:Good luck with that!
Als je pakweg stomme ouders hebt die je niet willen steunen of studies willen bekostigen, tja dan zullen mijn slaagkansen niet hoog zijn. 