McGregor
Legacy Member
NotoriousP zei:Ik gok in het buitenland aangezien PhD bij ons niet bestaat?
Officieel bestaat het inderdaad niet in België. Maar toch stellen sommigen het gelijk met doctor. Zoals bv in de enquête.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NotoriousP zei:Ik gok in het buitenland aangezien PhD bij ons niet bestaat?
McGregor zei:Officieel bestaat het inderdaad niet in België. Maar toch stellen sommigen het gelijk met doctor. Zoals bv in de enquête.
kil911ler zei:Door Gordon Freeman heb ik geleerd wat PhD is![]()
Utred zei:Waarin heeft die ne PhD eigenlijk?
NotoriousP zei:Ik gok in het buitenland aangezien PhD bij ons niet bestaat?
Exorikos zei:Undergraduate en graduate bestaan hier ook niet, maar ga jij aan elke buitenlander het BaMa systeem uitleggen?
Exorikos zei:Undergraduate en graduate bestaan hier ook niet, maar ga jij aan elke buitenlander het BaMa systeem uitleggen?
Exorikos zei:Undergraduate en graduate bestaan hier ook niet, maar ga jij aan elke buitenlander het BaMa systeem uitleggen?

NotoriousP zei:Ik gok in het buitenland aangezien PhD bij ons niet bestaat?
Mike 90 zei:3e bachelor Bio-ingenieur @ KUL
) en vind het enorm interessant. Dus ja, ik heb eindelijk besloten om een accountje aan te maken.NotoriousP zei:Master of Science in de nanowetenschappen en de nanotechnologie, programma voor industrieel ingenieurs of master industriële wetenschappen.
1ste master, optie burgerlijk ingenieur aan de KULeuven.
Master of Science in de industriële wetenschappen: chemie al op zak.
NotoriousP zei:Ben er nog aan bezig hé, zit nog altijd in mijn eerste masterjaar.
Mijn punten van januari waren 10,15,15,17,17 en 2 vakken niet afgelegd.

Gelukkig ben ik naar beleidsinformatica veranderd.