Archief - Wat studeer jij? [2011-2012]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welk jaar?


  • Totaal aantal stemmers
    499
  • Opiniepeiling gesloten.

MadisonAv

Legacy Member
Cadiuro zei:
Heringeschreven voor 1e bach Geografie in Leuven. Hoera, eerste keer blijven zitten :(

Je kunt toch niet blijven zitten? Gewoon paar vakken 1ste en 2de dan maar echt blijven zitten bestaat toch niet meer toch?

Stan_V

Legacy Member
2e bach Communicatiewetenschappen @ KUL, na een clean sweep in eerste zit vorig jaar. Toch blij dat ik de juiste studiekeuze gemaakt heb voor mezelf (de interesse en zin is zeer groot)

Lospeed

Legacy Member
cdp1193 zei:
1e bachelor farmaceutische wetenschappen

Waar zit je al bij plantkunde en fysica in de cursus? :unsure:
Kwestie van te weten vanaf wanneer het de moeite is om de lessen te volgen...

Misericordiam

Legacy Member
Verworven: Bachelor sociaal werk

Vorig jaar: bachelor criminologie

Dit jaar: banaba zorgmanagement+ bach criminologie afwerken

glashelder

Legacy Member
MadisonAv zei:
Je kunt toch niet blijven zitten? Gewoon paar vakken 1ste en 2de dan maar echt blijven zitten bestaat toch niet meer toch?

Bwoah, ik ken mensen die voor 9 vakken gebuisd zijn en gewoon hun eerste jaar opnieuw doen. Die nemen dan geen vakken uit het 2de omdat die 9 vakken wel even wat belangrijker zijn. Zoiets kan je ook niet anders noemen dan blijven zitten :p

(Ik ken er ook die voor alles gebuisd waren, maar die zijn gelukkig gestopt :D)

W!mpix

Legacy Member
Bachelor rechten op zak, nu 2de master Economie Recht Bedrijfskunde.

Thesissen, ahja.

Bilbo

Legacy Member
BlackSoldier_05 zei:
3de bachelor Handelsingenieur in de Beleidsinformatica met afstudeerrichting Informatietechnologie & Revisoraat aan de Universiteit Antwerpen

EDIT: Jaja, ik weet het handelsingenieur zijn geen ingenieurs bla bla bla bla...... mij niet afschieten :D

Sinds wanneer hebbe jullie al afstudeerrichtingen???

OT: 2de master Handelsingenieur Beleidsinformatica @ UA, major financiering & minor IT

Iemand

Legacy Member
Alles goed verlopen vorig academiejaar. 1e master Fiscaal Recht. @UG

Nog nooit zo hard geïnteresseerd geweest in iets. :)

BlackSoldier_05

Legacy Member
Brek zei:
Als ik mijn 3 herexamens slaag zit ik voor 2/3 in 3e Bach TEW aan de KUL. :unsure:

Huh ? Moet jij op enkele vakken uit het eerste of tweede jaar opnieuw doen ?

Brek

Legacy Member
BlackSoldier_05 zei:
Huh ? Moet jij op enkele vakken uit het eerste of tweede jaar opnieuw doen ?

Eerste jaar veel herexamens, 3 vakken meegenomen. Tweede jaar alles geslaagd, wel met herexamens maar het waren er maar 3.
Dus nu zit ik met die 3 vakken die ik in het tweede niet heb kunnen opnemen omdat ik nog met die van het eerste jaar zat vorig jaar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan