Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Balsaus zei:zo'n onthaalweekend? Nee , da was dit weekend voor mij als handelsingenieur. Ik kon niet gaan. Ik vraag me eigenlijk af of zo'n onthaalweekend nuttig is? Gaan er echt veel mensen daar naar toe , of is het maar een klein aantal? Ik ga namelijk niemand in mijn richting kennen en hoop niet dat iedereen elkaar daar al gaat kennen door dat weekend.
DaTa zei:Ook 1ste jaar handelsingenieur in Leuven?
Th1x4nG zei:Bij ons deden er wel veel dat, maar ja, ook echt de 'gemaakt sociale' mensen waar ik sowieso geen contact mee wil hebben![]()
Svenno zei:3bach farmacie


Lospeed zei:vraagje:
Die praktische oefeningen van statistiek, is dat in principe als een practicum of eerder als een werkcollege? Want ik heb een kleine overlap in mijn GIT van mijn practicum plantkunde (als ik geen vrijstelling kan krijgen) met een sessie of 2 praktische oefeningen statistiek
Dus nu hoop ik dat die praktische oefeningen niet iets verplicht zijn of dat dat daar ergens in kan passen of ik kan nog wat minder al meedoen volgend jaar![]()

Svenno zei:Je hebt zowel werkcolleges als PC practica, beide niet verplicht. Maar ik zou wel ten sterkste aanraden om naar die zaken te gaan:
* De PC practica zijn enigszins noodzakelijk om je project van statistiek te kunnen maken, tenzij je al een goede kennis SPSS hebt..
* De werkcolleges zijn een goede weergave van het examen, waar je tezamen oefeningen maakt. Die zijn ook eigenlijk essentieel, aangezien je te maken hebt met openboek examen en waar er dus geen theorie wordt gevraagd.

rebensmans zei:Ik doe TEW in Leuven en ben ook nie naar da weekend gegaan (zelfde als balsaus veronderstel ik), volgens mij het merendeel niet.. Maar je zal zeker niet de enige zijn die nog niemand kent![]()
.