Archief - Wat studeer jij? [2011-2012]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welk jaar?


  • Totaal aantal stemmers
    499
  • Opiniepeiling gesloten.

TVansteenkiste

Legacy Member
2e jaar Bachelor in het Office Management, afstudeerrichting Executive Management Assistant. :)

DéWé

Legacy Member
Ma TEW: Bedrijskunde - Transport en Logistiek na een bachelor Handelsingenieur en een tweede bachelor International Business.

Gandalf1993

Legacy Member
6de middelbaar wetenschappen wiskunde xDD

volgend jaar hopelijk burgie

Racing_Genk

Legacy Member
Ik snap niet waarom sommigen zo nederig doen over het middelbaar.

Ik denk niet dat ik dit jaar echt meer met unief bezig ben dan vorig jaar int middelbaar (lessen inbegrepen), dusja.

Middelbaar:
32u les en pak 10u studeren per week

Unief:
12-15u les ofzo en 25u studeren per week

Enkel blok is pak meer, maar anderzijds hebt ge int middelbaar een hele maand september aan uw been :p

Jerre__

Legacy Member
Laatste jaar Professioneel Bachelor in de Autotechnologie.

Nog geen idee wat te doen in september. De master lijkt mij te technisch, ik wil liever een technisch-commerciële job.

Th1x4nG

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Ik snap niet waarom sommigen zo nederig doen over het middelbaar.

Ik denk niet dat ik dit jaar echt meer met unief bezig ben dan vorig jaar int middelbaar (lessen inbegrepen), dusja.

Middelbaar:
32u les en pak 10u studeren per week

Unief:
12-15u les ofzo en 25u studeren per week

Enkel blok is pak meer, maar anderzijds hebt ge int middelbaar een hele maand september aan uw been :p

Euh ja, ge zijt daar ni meer tijd aan kwijt. Maar in het middelbaar sliep ik in de lessen en broste ik zoveel mogelijk, een uur les viel daar steeds te condenseren tot 3 minuten, behalve voor Latijn, of wellicht wiskunde, maar dan ook weer niet in mijn 3-uursrichting. De vakken waar ge ni gewoon uw 50 kreeg waren nogal schaars toen. Terwijl het nu toch duidelijk ni meer allemaal cursuskes van 20 pagina's zijn.

10 uur per week studeren in het middelbaar? Zelfs 10 minuten lijkt me zeer hoog gegrepen.

glashelder

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Terwijl het nu toch duidelijk ni meer allemaal cursuskes van 20 pagina's zijn.

Serieus? Niet dat mijn middelbaar nu van zo'n hoogstaand niveau was, maar ik had toch gewoon cursussen van 80-100 pagina's hoor. Ik heb geloof ik nog nooit een cursus van 20 pagina's gehad :p

Racing_Genk

Legacy Member
Lol idd. Mijn cursussen bio, fysica waren 160 pagina's en daar zit ge toch ook ff aan ze. 10u per week zal het toch wel zeker zijn gemiddeld denk ik (met taken enzo er ook bij)

En eerlijk gezegd, Latijn is tot nu toe het moeilijkste wat ik al in mijn 'schoolcarriere' ben tegengekomen, moeilijker dan wat ik nu in tew zie ze :p, kon der dan ook geen bal van...

cdp1193

Legacy Member
Mijn dikste cursus was godsdienst destijds 250blz, de rest zat rond de 160-220blz.

Chilliewillie88

Legacy Member
160 pagina's, ook wel weer wat overdreven. 160 pagina's die je nog steeds op 1 middag kan leren voor het examen misschien met veel overbodige shit en tekeningetjes. Als ge op de unief ineens een week ipv een namiddag moet studeren voor een examen weet ge wel waar het verschil ligt.

Ironpole

Legacy Member
Wiskunde was bij ons het zwaarste examen, daar hadden we zelfs een volledig weekend voor nodig! Stel u voor, een volledig weekend leren voor één vak. :( Maar ik zwans ni hé? Van 9u tot 22u!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan