Archief - Wat studeer jij + lessenrooster-thread [2012-2013]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welk jaar?


  • Totaal aantal stemmers
    324
  • Opiniepeiling gesloten.

glashelder

Legacy Member
3de bachelor sociologie, UGent.

Maandag:
- 14u30-17u15: burgerschapsstudies

Dinsdag:
- 10u-12u45: multivariate analyse
- 14u30-17u15: historische pedagogiek (minor)

Woensdag:
- 16u-18u45: hedendaagse sociologische theorieën

Donderdag:
- 8u30-11u15: inleiding tot kwalitatieve onderzoektechnieken

Vrijdag:
- 8u30-11u15: jeugdbescherming en bijzondere jeugdbijstand (minor)

PineMangoes

Legacy Member
Avondschool Duits. Alle hens aan dek om Duits 2 te kunnen aanvangen ipv nr 1.

Matt.

Legacy Member
Utred zei:

Nooit later les dan 16h in 2de bach? Chill.:p

2de master bio-ingenieurswetenschappen: cel- en genbiotechnologie

Woensdag
13:00-16:00: Proceskunde
16:00-19:00: Bedrijfsbeheer
Donderdag
16:00-19:00: Proceskunde
Vrijdag
08:30-11:30: Machine Learning
11:30-14:30: Machine Learning
17:30-20:30: Epidemiology and clinical trials

Iemand

Legacy Member
Matt. zei:
Nooit later les dan 16h in 2de bach? Chill.:p

2de master bio-ingenieurswetenschappen: cel- en genbiotechnologie

Woensdag
13:00-16:00: Proceskunde
16:00-19:00: Bedrijfsbeheer
Donderdag
16:00-19:00: Proceskunde
Vrijdag
08:30-11:30: Machine Learning
11:30-14:30: Machine Learning
17:30-20:30: Epidemiology and clinical trials

Zwaar dagske de vrijdag. :) Hier aan het afwachten hoe het met mijn herexamens is. Afhankelijk daarvan stel ik mijn curriculum samen. :)

Balsaus

Legacy Member
1ste/2de bach TEW. Herexamens nog afwachten voor de verdeling!

Utred

Legacy Member
Matt. zei:
Nooit later les dan 16h in 2de bach? Chill.:p

Ik ben er ferm content mee. 2e semester is wel veel zwaarder.

Jawadde tot half 9 les. Dat wordt afzien:p

josilirios

Legacy Member
Joeshoe zei:
1ste master industriële wetenschappen: e-ict aan lessius/hogeschool mechelen, of hoe de fuck ze het ook noemen tegenwoordig.

Lessenrooster is er bijlange nog niet.
:rofl:
't Schijnt Thomas More Mechelen?
Ik snap zelf ook niet goed waar ze mee bezig zijn, in de drie jaar dat ik er nu ga zitten al 3 verschillende namen :D

Hier dus 3e bachelor industriële wetenschappen: bouwkunde aan dezelfde school waar de naam nog van wordt bepaald.

stinky

Legacy Member
1e/2e bach HIR @UGent

Iets van een 55 stp vrijstellingen van ir. Ik ga wel proberen om vooral de gemeenschappelijke vakken op te pakken aangezien ik nog niet helemaal zeker ben van de keuze voor HIR.

Kowalskii

Legacy Member
3e bachelor TEW met nog paar vakken vn 2e bach (afhankelijk vn herexamens) @ ugent
Nog geen idee vn welke keuzevakken ik ga nemen dus ook ng geen lessenrooster

GemaneDude

Legacy Member
3e bachelor Taal- en Letterkunde Engels-Spaans aan de KUL

Matt.

Legacy Member
Iemand zei:
Zwaar dagske de vrijdag. :) Hier aan het afwachten hoe het met mijn herexamens is. Afhankelijk daarvan stel ik mijn curriculum samen. :)

Rest van de week wel op 't gemak, beetje kut dat ik vrijdagavond pas laat in m'n thuisstad zal zijn want we gaan iedere vrijdagavond op café daar. :p
Herexamens gebuisd of niet, ik probeer sowieso alles af te werken...ook niet het laatste jaar van u?

Utred zei:
Ik ben er ferm content mee. 2e semester is wel veel zwaarder.

Jawadde tot half 9 les. Dat wordt afzien:p

Ge hebt minder les dan mij en ik doe maar 4 vakken voor 19 studiepunten of zo (+thesis)!

Elosopardo

Legacy Member
1ste Master Geneeskunde aan de KU Leuven.
2qnp16d.png
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan