Archief - Wat studeer jij + lessenrooster-thread [2012-2013]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welk jaar?


  • Totaal aantal stemmers
    324
  • Opiniepeiling gesloten.

decimator

Legacy Member
3de bach ingenieurswetenschappen: werktuigkunde-elektrotechniek aan de KUL.

Frado2005

Legacy Member
3e bachelor bedrijfsmanagement. Mijn lessenrooster weet ik binnen een paar weken met geluk..

Iemand

Legacy Member
Matt. zei:
Rest van de week wel op 't gemak, beetje kut dat ik vrijdagavond pas laat in m'n thuisstad zal zijn want we gaan iedere vrijdagavond op café daar. :p
Herexamens gebuisd of niet, ik probeer sowieso alles af te werken...ook niet het laatste jaar van u?



Ge hebt minder les dan mij en ik doe maar 4 vakken voor 19 studiepunten of zo (+thesis)!

Inderdaad! ;) Zou toch sowieso alles meedoen. Maar ik weet mijn lessenrooster bijgevolg nog niet ^^
Soit: 2e master rechten gevote dan =)

Exorikos

Legacy Member
2e master in de fysica: kernfysica in Leuven.

Maandag
14u-17u: Physics of beam-solid interactions
15u30-17u30: Radiation protection (overlapping, maar dat boeit me niet echt)

Dinsdag
10u-12u30: Advanced medical imaging
14u-16u: Radiation and matter

Donderdag:
9u-10u30: Technolgie en technieken in de nucleaire geneeskunde

De uren wanneer ik geen les heb word ik verwacht op kantoor te werken aan mijn thesis. :)

NotoriousP

Legacy Member
Hoe kan je je uurrooster zien als uw 2de zit resultaten nog niet ingegeven zijn en je dus nog niet kan herinschrijven? Ik kan enkel de verplichte vakken zien via de website...

Anyway:
2de master ir. nanotechnologie
ing. chemie al op zak

RonnoR

Legacy Member
1ste jaar master in de Industriële Wetenschappen: Elektronica-ICT op KDG.
Dit jaar een schakeljaar gedaan, ik heb al een bachelor toegepaste informatica.

Lessenrooster kan ik nog wel ff op wachten vrees ik.

S1RBOT

Legacy Member
Ik ga dit jaar beginnen aan mijn 1ste bachelor chemie in Leuven. Moet me wel nog in schrijven dus heb nog geen idee hoe de lessenrooster er komt uit te zien :P

Orchidee

Legacy Member
S1r_J4nssen zei:
Ik ga dit jaar beginnen aan mijn 1ste bachelor chemie in Leuven. Moet me wel nog in schrijven dus heb nog geen idee hoe de lessenrooster er komt uit te zien :P

Professionele bachelor of academische bachelor + master? Of als industrieel ing?

S1RBOT

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Professionele bachelor of academische bachelor + master? Of als industrieel ing?

Academische bachelor + master, maar ben van plan om in mijn 2de jaar (als ik tenminste slaag het eerste jaar :P) een minor erbij te pakken dus ben nog niet zeker wat ik als master ga doen, maar daar heb ik nog tijd genoeg voor momenteel.

En dank u Nooby4Ever! Was wel al op die pagina terecht gekomen, maar had toch goed moeten zoeken voordat ik uurrooster zag staan :P

NotoriousP

Legacy Member
Exorikos zei:
Gewoon bij de vakken kijken die je wilt volgen?

Cool merci.

Maandag:
16:35 - 18:35 Geavanceerde nano-elektronica componenten
Dinsdag:
vrij
Woensdag:
9:00 - 11:00 Innovation Management and Strategy
16:35 - 18:35 Mesoscopic Physics
Donderdag:
08:25 - 10:25 Microsystemen en sensoren
Vrijdag:
vrij

8uur les per week, tijd genoeg voor den thesis dus. :p Kan mij nog wel eentje permitteren vanuit de herexamens.

Orchidee

Legacy Member
S1r_J4nssen zei:
A cademische bachelor + master, maar ben van plan om in mijn 2de jaar (als ik tenminste slaag het eerste jaar :P) een minor erbij te pakken dus ben nog niet zeker wat ik als master ga doen, maar daar heb ik nog tijd genoeg voor momenteel.


Goh concentreer je nu gewoon op die eerste bachelor, ge hebt nog tijd genoeg om die minor te kiezen.

Veel succes ermee en welkom bij de chemistjes :D

Exorikos

Legacy Member
Net mijn rooster van het tweede semester eens bekeken:

Donderdag:
9u-10u30: Exotic nuclei

Daar moet dan ook nog ergens 2u per week Medical applications of nuclear physics bij. :')
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan