Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Matt. zei:Rest van de week wel op 't gemak, beetje kut dat ik vrijdagavond pas laat in m'n thuisstad zal zijn want we gaan iedere vrijdagavond op café daar.
Herexamens gebuisd of niet, ik probeer sowieso alles af te werken...ook niet het laatste jaar van u?
Ge hebt minder les dan mij en ik doe maar 4 vakken voor 19 studiepunten of zo (+thesis)!
Zou toch sowieso alles meedoen. Maar ik weet mijn lessenrooster bijgevolg nog niet ^^
S1r_J4nssen zei:Ik ga dit jaar beginnen aan mijn 1ste bachelor chemie in Leuven. Moet me wel nog in schrijven dus heb nog geen idee hoe de lessenrooster er komt uit te zien![]()
Utred zei:
S1r_J4nssen zei:Ik ga dit jaar beginnen aan mijn 1ste bachelor chemie in Leuven. Moet me wel nog in schrijven dus heb nog geen idee hoe de lessenrooster er komt uit te zien![]()
S1r_J4nssen zei:Er is niets zichtbaar voor mij..
)Orchidee_x zei:Professionele bachelor of academische bachelor + master? Of als industrieel ing?
) een minor erbij te pakken dus ben nog niet zeker wat ik als master ga doen, maar daar heb ik nog tijd genoeg voor momenteel.
Exorikos zei:Gewoon bij de vakken kijken die je wilt volgen?
Kan mij nog wel eentje permitteren vanuit de herexamens.S1r_J4nssen zei:A cademische bachelor + master, maar ben van plan om in mijn 2de jaar (als ik tenminste slaag het eerste jaar) een minor erbij te pakken dus ben nog niet zeker wat ik als master ga doen, maar daar heb ik nog tijd genoeg voor momenteel.
