Heb een uitgebreid gesprek gehad met iemand van Besix op de jobbeurs en blijkbaar kan je WEL als pas afgestudeerde naar het buitenland omdat ze er veeeel te weinig hebben. Ook qua verblijf denkik dat ik je moet tegespreken, verblijf is in luxe hotels dus da kan zeker ni slecht zijn denkik dan.
En qua motivatie.. Besix werkt aan de grootste en speciaalste projecten wereldwijd, dus als dat u ni kan motiveren denkik dat ge een foute branche hebt gekozen

Als er iemand iets kan zeggen over het werkritme, of dit niet overdreven zwaar is?? En de werksfeer/werkdruk?