007 First Light

007 First Light

Niet minder dan wat ik had verwacht :).

IO is een top studio met hun Hitman games, en dit is toch gewoon Hitman meets James Bond meets Uncharted.
Met natuurlijk wat minder vrijheid dan Hitman omdat het meer scripted en on rails is.

Mijn kopie is al lang pre ordered, normaal kan ik er vanavond aan beginnen!

Juist den intro voorbij.
Mijn path tracing rant aside, is dit toch echt wel een vette game 🙂

Volgens fnac verzonden. Maar tracking kennen ze daar precies niet... Hopelijk komt het vandaag nog aan!

Al paar uurtjes gespeeld en is toch volledig wat ik verwacht had. De mogelijkheden en vrijheid van hitman samen met de gadgets en over the top actie van 007. Speelt super vlot en ik zie zoals bij hitman een hoge herspeelbaarheid. Aanrader! Ik zie wel nog niet veel opties om de graphics aan te passen op de ps5pro.

Ook pre-order van de fnac ontvangen in de bus.. nog maar klein uurtje thuis, kom van hasselt anderhalf u rijden naar huis.. Vandaag was het zweten ze man.. kga mijn ps5 helaas niet kunnen aansteken of zit hier sebiet in een sauna.. hopelijk van de week wat minder warm om es te starten, ben ook net bezig met cyberpunk 2077 na al die jaren dat het hier al ligt, lang geleden dat ik nog eens zo'n goede game had gespeeld.. nu ff pauze.. te warm.. maar kga ms eerst deze keer opstarten en uitspelen.

Ik ging vroeg slapen vandaag. Plots rollen de credits en is het half 3.

Wat een prachtige game is dit. Heerlijke pacing, vol met Bond franchise knipoogjes en referenties, waanzinnige productiekwaliteit van OST, ...

Zware aanrader voor iedereen dit, zelfs voor niet Bond fans. I REALLY enjoyed this one. Zonde dat hij er al door is (20u story gespeeld) maar ze laten einde redelijk open en hinten op een potentieel vervolg, wat gezien de lovende reviews en het dus bijhorende verkoopsucces wel geen probleem zal vormen. Aftellen!

Tis echt een toppertje deze game. Heb het gevoel dat ik aan het einde zit. We zullen zien. Hier mogen ze er nog van maken.

Terug
Bovenaan