10 miljoen euro om 1 jaar in isolatie te leven

Onze vriend MrBeast heeft het zelf toch al eens (waarschijnlijk) zelf 7 dagen gedaan. (natuurlijk uitvergroot etc. )
Maar toch op zijn minst een duidelijke setting weergegeven om een idee te hebben hoe dat er ongeveer zou uitzien.

Ik ben vrij zeker dat het mij niet zou lukken, zelf een maand zou lastig zijn.

Hij praat tegen een camera, zelfs dat is al een vorm van sociaal contact.

Heel haalbaar? Ik denk dat je zoiets zwaar onderschat.
1 maand, voor 10 miljoen? Misschien onderschat ik het ja, maar 't is net niet lang genoeg op volledig gek te draaien denk ik. Zeker als je dat bedrag in het achterhoofd houdt.

Trainen, eten, slapen, trainen, eten, slapen,...

Ik kom daar buiten als een beest met 10 mil in de pocket.

1 maand, voor 10 miljoen? Misschien onderschat ik het ja, maar 't is net niet lang genoeg op volledig gek te draaien denk ik. Zeker als je dat bedrag in het achterhoofd houdt.

Trainen, eten, slapen, trainen, eten, slapen,...

Ik kom daar buiten als een beest met 10 mil in de pocket.
uw bioritme gaat al volledig om zeep zijn, dus uw lichaam weet helemaal niet wanneer het moet slapen.
En hoe ga je trainen? Starten met 16u aan een stuk sit-ups en push-ups doen?

Een maand voor 10 miljoen zou ik dan wel direct doen, zonder twijfelen.

Dat lijkt me nu echt wel heel haalbaar, niet? Alé, als het even moeilijk wordt heb je toch een straffe motivator.
Sign me up. 1 maand voor 1 miljoen, idem.

Een jaar lijkt me wel echt te lang.

uw bioritme gaat al volledig om zeep zijn, dus uw lichaam weet helemaal niet wanneer het moet slapen.
En hoe ga je trainen? Starten met 16u aan een stuk sit-ups en push-ups doen?
Er zijn 3 maaltijden per dag, dat zal mijn cue zijn om te trainen. Ik laat het eten staan begin te trainen.

5 sets van 20 push ups
5 sets van 15 dips (de variant zonder toestel)
3 sets van 5 hand stand push ups
4 sets van 15 squats

+ wat afwisselen met diamond push ups en varianten op de squats

Daarna eten en slapen.

Volgende maaltijd van 't zelfde.

De maaltijden telkens tellen om te weten hoe ver ik zit. 3 maaltijden = 1 dag. 6 maaltijden = 2 dagen, enz.

Mijn kak gebruiken om streepkes op de muur te zetten.

83 keer mezelf tegenkomen en wenen.

Na dag 20 zal ik in een fase zitten waarbij ik luidop tegen mezelf bezig ben. Soms al wenen, soms al lachen van miserie.

Er zijn 3 maaltijden per dag, dat zal mijn cue zijn om te trainen. Ik laat het eten staan begin te trainen.

5 sets van 20 push ups
5 sets van 15 dips (de variant zonder toestel)
3 sets van 5 hand stand push ups
4 sets van 15 squats

+ wat afwisselen met diamond push ups en varianten op de squats

Daarna eten en slapen.

Volgende maaltijd van 't zelfde.

De maaltijden telkens tellen om te weten hoe ver ik zit. 3 maaltijden = 1 dag. 6 maaltijden = 2 dagen, enz.

Mijn kak gebruiken om streepkes op de muur te zetten.

83 keer mezelf tegenkomen en wenen.

Na dag 20 zal ik in een fase zitten waarbij ik luidop tegen mezelf bezig ben. Soms al wenen, soms al lachen van miserie.
Dat is 1u ofzo :p Wat ga je de rest van de dag doen?
ivm dat tellen van maaltijden, kijk dat filmpje van Mr Beast eens? 1x door een maaltijd slapen en uw hele planning is om zeep :p

Dat is 1u ofzo :p Wat ga je de rest van de dag doen?
ivm dat tellen van maaltijden, kijk dat filmpje van Mr Beast eens? 1x door een maaltijd slapen en uw hele planning is om zeep :p
Fuck ja, fair point.

Ja natuurlijk is dat 1u trainen. Niet de hele dag door hé.
De rest van de tijd geen idee wat ik zal doen. Na een training proberen te slapen voor een uurtje.

Het lijkt me echt wel de hel hoe meer ik erover nadenk. Ik ben er ook mee akkoord dat een jaar zoals ik het voorstelde u echt gewoon helemaal kapotmaakt. Een maand zal zwaar genoeg zijn. Maar die 10 mil is toch een serieuze motivator.

Probeer het gewoon 1 dag van 24u.

Sluit uzelf op in uw slaapkamer met de ramen zo goed mogelijk verduisterd, dat er amper tot geen licht binnenkomt.
Voorbereiding is een beetje voedsel (fruit / sandwiches / ...) en water de dag voordien klaarzetten en uw slaapkamer ontvreemden van alles op uw bed en een kast ofzo na. Een paar lege flessen om in te plassen. Grote boodschap doe je de dag voorheen.
Oordoppen in om het geluid te dempen.
Zet uw wekker om 6u, gsm buitensmijten en go. (Bijna) complete duisternis en enkel een bed om in te slapen.
Perfect te doen als je een gezin hebt. Stuur die een tweedaagse naar Disneyland of naar de grootouders.

Wat is nu 1 dag experimenteren op een jaar? Alles opgeteld verkwisten mensen meer tijd op een jaar aan tv-kijken naar Vlaamse programma's.
Dit heeft tenminste nut.
Ik ben er zeker van dat de verveling sneller gaat toeslaan dan ze denken bij velen.

Probeer het gewoon 1 dag van 24u.

Sluit uzelf op in uw slaapkamer met de ramen zo goed mogelijk verduisterd, dat er amper tot geen licht binnenkomt.
Voorbereiding is een beetje voedsel (fruit / sandwiches / ...) en water de dag voordien klaarzetten en uw slaapkamer ontvreemden van alles op uw bed en een kast ofzo na. Een paar lege flessen om in te plassen. Grote boodschap doe je de dag voorheen.
Oordoppen in om het geluid te dempen.
Zet uw wekker om 6u, gsm buitensmijten en go. (Bijna) complete duisternis en enkel een bed om in te slapen.
Perfect te doen als je een gezin hebt. Stuur die een tweedaagse naar Disneyland of naar de grootouders.

Wat is nu 1 dag experimenteren op een jaar? Alles opgeteld verkwisten mensen meer tijd op een jaar aan tv-kijken naar Vlaamse programma's.
Dit heeft tenminste nut.
Ik ben er zeker van dat de verveling sneller gaat toeslaan dan ze denken bij velen.
En wat krijg ik dan?

Ik heb heel lang in isolement geleefd, psychose gehad en was echt gek lol
Bijna 2j lol kwam praktisch niet buiten, en dan opgenomen geweest haha

Terug
Bovenaan