Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoor het, nog nen TV en een venster en 't is geklonken voor u.En we zijn ondertussen al ah spreken over 10mil.
Ik ga nimmeer kunnen maffe wetende da'k een vervroegd royaal pensioen heb opgegeven voor wat breinschade![]()

Als je soms verhalen leest in de krant van mensen die verwaarloosd worden en nog steeds in leven zijn dan denk ik: De kans bestaat dat je overlijdt maar de kans bestaat eveneens dat je na dat jaar nog leeft hoor.Omdat het in een isoleercel is, lijkt het me gewoon onmogelijk. Ik denk dat de mens zoiets gewoon niet aan kan.
44 jaar in een isoleercelVolgens mij haalt niemand dat. Je slaat gewoon compleet tilt.

Omdat het in een isoleercel is, lijkt het me gewoon onmogelijk. Ik denk dat de mens zoiets gewoon niet aan kan.
Ik vraag me af hoe snel het zou gebeuren vooraleer je doordraait.
Ik denk dat je daar mentaal beschadigd uitkomt eerlijk gezegd, een jaar met 0.0 interactie of ontspanningsmogelijkheden én nooit donker. Na wat weken is je bioritme om zeep en ben je levendige gesprekken met jezelf aan het voeren lijkt me.
" Gevangenen die langere tijd in een isoleercel zitten ontwikkelen hallucinaties en blindheid. Ook depressie, angststoornissen, verwarring, paranoia, en onbeheersbare rillingen komen voor bij gevangenen die langere tijd in de isoleercel vastzitten"
"De VN paste in 2015 een reeds bestaande resolutie over ethiek in gevangenissen aan, waar langer dan 15 dagen isoleren als een ontoelaatbare vorm van marteling werd opgenomen" https://nl.wikipedia.org/wiki/Isoleercel
Ge moogt u 10 miljoen houden, peisk![]()
Het experiment heeft al in de realiteit (ongeveer) plaatsgevonden.Volgens mij haalt niemand dat. Je slaat gewoon compleet tilt.

"which he had fallen in love with watching National Geographic on his cell TV"Het experiment heeft al in de realiteit (ongeveer) plaatsgevonden.
43 jaar onschuldig in de isoleercel, vrij sinds 2016, leidt een normaal leven nu...
Land: de US uiteraard.
ONSCHULDIG DAN NOG
![]()
The scars of solitary: Albert Woodfox on freedom after 44 years in a concrete cell
Woodfox was a member of the Angola 3, a group of men wrongfully accused of murder. Now he marks the fifth anniversary of his freedomwww.theguardian.com
Een maand voor 10 miljoen zou ik dan wel direct doen, zonder twijfelen.Nu het duidelijk is dat je als persoon gewoon kapot gaat na een jaar. Misschien ipv een jaar, een maand?
Ik zou zoiets serieus overwegen, maar ik weet echt niet of ik het ook effectief zou doen. 10 miljoen is gigantisch veel.
Maar 1 maand in mentale hel zitten... lastige keuze. Al denk ik dat ik het gewoon zou doen, met de gedachte dat ik daarmee ook de levens van mijn kinderen serieus vooruit kan helpen.