Zeer binnenkort is daar weer de beste tijd van't jaar; nee niet kerstmis of nieuwjaar, lijstjestijd! Voor we volgende maand aan de best of lijstjes beginnen eerst tijd om eens vooruit te blikken naar wat 2025 voor ons in petto heeft. Zitten al heel wat interessante films tussen maar zoals altijd zullen we ook doorheen het jaar hopelijk weer een hele hoop leuke verrassingen voorgeschoteld krijgen. Benieuwd!
Vorig jaar won Dune: Part 2 de most anticipated trofee
www.beyondgaming.be
En het ziet er naar uit dat die voor mij ook effectief op de eerste plek gaat eindigen dit jaar. Gebeurt niet vaak maar zelfs mijn nr2 zou wel eens overeen kunnen komen met de 2e plek uit de poll; Deadpool & Wolverine. Op nr 3 staat dan wel Joker: Folie à Deux.
Moet hem zelf nog zien maar ik denk wel dat we kunnen stellen dat die zijn verwachtingen niet helemaal heeft ingelost.
Maar goed dat was voor het oudjaar, hoe zit het voor het komende jaar?
The Bride (Maggie Gyllenhaal), The Legend of Ochi, Animal Farm (Serkis), In the Grey (Guy Ritchie) ben ik ook best benieuwd naar. Verdere noemenswaardige releases; Spongebob: The Search for Squarepants, Elio (Pixar), The Smurfs, Minecraft: The Movie, Snowwhite, Zootopia 2, Conjuring: The Last Rites, Ballerina (John Wick spinoff), The Bad Guys 2, The War of the Rohirrim, Final Destination: Bloodlines, Saw XI, Return to Silent Hill, I Know What you Did Last Summer, Halloween: aftermath, Sinners, Insidious 4, Black Phone 2, Heat 2, Nobody 2, Mortal Kombat 2, Karate Kid: Legends, Johnny English 4, Enola Holmes 3, The Naked Gun, The Accountant 2, Wake Up Dead Man (Glass Onion sequel), F1, The Monkey, Love Hurts, Scary Movie 6, Freakier Friday, M3gan 2.0, Lilo & Stitch, Paddington in Peru, How to Train Your Dragon, Five Nights at Freddy’s 2, Now You See Me 3
Dat is een vrij tot heel triestige lijst bijna uitsluitend bestaande uit franchise sequels
Maar zoals elk jaar zullen er hopelijk wel nog een hoop verrassingen opduiken zoals dit jaar bijvoorbeeld; Love Lies Bleeding, The Substance, Anora, Oddity, ...
Ook het land der kleine schermen schotelt in 2025 weer heel wat interessante projecten voor. Slechts een kleine greep uit het aanbod want nu dat verdeeld is over 101 platformen is het moeilijk om er een deftig overzicht van te krijgen. Vul gerust aan met films en shows die ik over het hoofd zag waar je zelf op zit te wachten.

Vorig jaar won Dune: Part 2 de most anticipated trofee
2024's Most Anticipated
2023 loopt ten einde dus tijd om eens vooruit te blikken naar wat 2024 voor ons in petto heeft. Zitten al heel wat interessante films tussen maar zoals altijd zullen we ook doorheen het jaar hopelijk weer een hele hoop leuke verrassingen voorgeschoteld krijgen. Benieuwd! Dune: Part Two...
En het ziet er naar uit dat die voor mij ook effectief op de eerste plek gaat eindigen dit jaar. Gebeurt niet vaak maar zelfs mijn nr2 zou wel eens overeen kunnen komen met de 2e plek uit de poll; Deadpool & Wolverine. Op nr 3 staat dan wel Joker: Folie à Deux.
Moet hem zelf nog zien maar ik denk wel dat we kunnen stellen dat die zijn verwachtingen niet helemaal heeft ingelost.Maar goed dat was voor het oudjaar, hoe zit het voor het komende jaar?
- Mickey 17 (Bong Joon Ho)
- Bugonia (Yorgos Lanthimos, reimagination van Save The Green Planet)
- Eddington (Ari Aster)
- Flowervale Street (David Robert Mitchell)
- Hope (Na Hong-Jin)
- Tron: Ares (horror influence met NIN?

- Jurassic World Rebirth (iets met ezel en zelfde steen but hope springs eternal & Gareth Edwards+David Koepp
) - The Fantastic Four: First Steps
- The Gorge
- No Other Choice (Park Chan-wook)
- Superman (James Gunn reboot)
- Predator: Badlands (Dan Trachtenberg)
- Frankenstein (Del Toro)
- Wolf Man (Leigh Whannell)
- They Follow (David Robert Mitchell)
- The Running Man (Edgar Wright)
- 28 Years Later (Danny Boyle)
- Wizards! (David Michôd)
- Thunderbolts*
- Captain America: Brave New World
- The Electric State
- Mission: Impossible - The Final Reckoning
- Companion
- Untitled Paul Thomas Anderson Event film Nog niets van geweten buiten PTA en dat is genoeg ;p
The Bride (Maggie Gyllenhaal), The Legend of Ochi, Animal Farm (Serkis), In the Grey (Guy Ritchie) ben ik ook best benieuwd naar. Verdere noemenswaardige releases; Spongebob: The Search for Squarepants, Elio (Pixar), The Smurfs, Minecraft: The Movie, Snowwhite, Zootopia 2, Conjuring: The Last Rites, Ballerina (John Wick spinoff), The Bad Guys 2, The War of the Rohirrim, Final Destination: Bloodlines, Saw XI, Return to Silent Hill, I Know What you Did Last Summer, Halloween: aftermath, Sinners, Insidious 4, Black Phone 2, Heat 2, Nobody 2, Mortal Kombat 2, Karate Kid: Legends, Johnny English 4, Enola Holmes 3, The Naked Gun, The Accountant 2, Wake Up Dead Man (Glass Onion sequel), F1, The Monkey, Love Hurts, Scary Movie 6, Freakier Friday, M3gan 2.0, Lilo & Stitch, Paddington in Peru, How to Train Your Dragon, Five Nights at Freddy’s 2, Now You See Me 3
Dat is een vrij tot heel triestige lijst bijna uitsluitend bestaande uit franchise sequels
Maar zoals elk jaar zullen er hopelijk wel nog een hoop verrassingen opduiken zoals dit jaar bijvoorbeeld; Love Lies Bleeding, The Substance, Anora, Oddity, ...Ook het land der kleine schermen schotelt in 2025 weer heel wat interessante projecten voor. Slechts een kleine greep uit het aanbod want nu dat verdeeld is over 101 platformen is het moeilijk om er een deftig overzicht van te krijgen. Vul gerust aan met films en shows die ik over het hoofd zag waar je zelf op zit te wachten.
- Alien: Earth
- Blade Runner 2099
- Wycaro 339 (codename)
- Zero Day
- A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight (GOT Spinoff)
- Star Trek: Starfleet Academy
- IT: Welcome to Derry
- IronHeart
- Wonder Man
- Daredevil: Born Again

Laatst bewerkt:
Eerlijk gezegd vond ik hem ook beter dan ik verwacht had door alle slechte reviews.

. Die gaat trouwens ook de hoofdrol spelen in de Amerikaanse versie van de populaire Franse tv-reeks Le Bureau des Legendes.
nog steeds zo leeft dat een sequel daarop zoveel interesse opwekt. Of zit 28 weeks daar ook voor iets tussen? Vond die persoonlijk niet zo geweldig, wel entertainend daar niet van. Deze keer natuurlijk wel terug Boyle en Garland mee achter het stuur dus hopelijk maakt die de verwachtingen waar.