3 onderwerpen over europees kopen

Oordop

Active member
Is het nodig om drie verschillende onderwerpen over Europese ipv Amerikaanse te producten kopen te hebben? Het resultaat is dat geen van de drie echt actief is.

standards.png

IMHO zijn er (te?) veel subfora waardoor men zich soms eens laat gaan qua opsplitsen van wat infeite dezelfde discussie is naar een hoop deeldiscussies, waarna de mods dan werk hebben met posts van links naar rechts te verplaatsen want post X is te politiek getint voor de discussie op het ene subforum, terwijl post Y dan te weinig onderbouwd is voor het andere.

Idem met phishing, waar de discussie nu ook parallel loopt over hetzelfde in deze 2 threads:

Of dit dat in AI staat maar eerder in het beursforum hoort en waar er ook overlap is met kleine beursfeiten en andere threads:

Ik ga akkoord dat dit soms problematisch is.

neem nu mijn nieuwe "pensioen hervorming thread". Ik heb speciaal gewacht om deze aan te maken, omdat vandaag een artikel ook verscheen dat alles nu in kannen en kruiken is. Dat deze ook effectief in voege gaat voor de zomer nog.

Wat mij betreft is daar politiek gezien, dan nog maar weinig over te discussiëren, en leek het mij opportuun om deze op te starten in de "werk en studie " sectie.

Helaas werd deze wederom naar pol & actua verschoven. Er zijn mensen, waaronder ikzelve, die in die sectie niet meer graag komen om de gekende redenen...
Maar het mag dan toch geen beletsel zijn om bepaalde onderwerpen te kunnen blijven bespreekbaar maken, als die even goed in andere secties kunnen? Het politieke aspect ligt toch al lang achter ons, de meerderheidspartijen hebben deze goedgekeurd. Nu is dit puur een beleidsmaatregel, die even goed betrekking heeft bij 'werk en studie' toch, omdat deze voortvloeit (pensioen) op een werk/studie loopbaan?

nuja my 2 cents, spijtig dat ik in deze topic geen input meer kan brengen.

Ik ga akkoord dat dit soms problematisch is.

neem nu mijn nieuwe "pensioen hervorming thread". Ik heb speciaal gewacht om deze aan te maken, omdat vandaag een artikel ook verscheen dat alles nu in kannen en kruiken is. Dat deze ook effectief in voege gaat voor de zomer nog.

Wat mij betreft is daar politiek gezien, dan nog maar weinig over te discussiëren, en leek het mij opportuun om deze op te starten in de "werk en studie " sectie.

Helaas werd deze wederom naar pol & actua verschoven. Er zijn mensen, waaronder ikzelve, die in die sectie niet meer graag komen om de gekende redenen...
Maar het mag dan toch geen beletsel zijn om bepaalde onderwerpen te kunnen blijven bespreekbaar maken, als die even goed in andere secties kunnen? Het politieke aspect ligt toch al lang achter ons, de meerderheidspartijen hebben deze goedgekeurd. Nu is dit puur een beleidsmaatregel, die even goed betrekking heeft bij 'werk en studie' toch, omdat deze voortvloeit (pensioen) op een werk/studie loopbaan?

nuja my 2 cents, spijtig dat ik in deze topic geen input meer kan brengen.
Dingen op een plaats bespreken is het tegenovergestelde van waar het hier over gaat. Het enige wat beter kon is jouw post naar dezelfde thread verplaatsen i.p.v. dat weer een nieuwe thread maken. Ik denk dat jij gewoon een ban hebt van P&A en deze wou omzeilen.

Laatst bewerkt:
Is het nodig om drie verschillende onderwerpen over Europese ipv Amerikaanse te producten kopen te hebben? Het resultaat is dat geen van de drie echt actief is.

De openingspost in de tweede thread geeft het al een beetje aan: de thread in economie en recht was door een user aangemaakt om alternatieven te delen, maar kreeg al snel een politieke insteek. Sommige leden hadden geen zin in de politieke discussie, dus vandaar dat het meer argumentatieve stuk in politiek & actualiteit werd voortgezet.

De derde thread overlapt voor een stuk met de eerste, maar op zich is het niet zo'n probleem dat er in een specifieker subforum als software een thread over loopt die zich specifiek daarop toespitst.

Idem met phishing, waar de discussie nu ook parallel loopt over hetzelfde in deze 2 threads:

Of dit dat in AI staat maar eerder in het beursforum hoort en waar er ook overlap is met kleine beursfeiten en andere threads:
Een beetje hetzelfde met deze voorbeelden: die eerste is een politieke discussie, terwijl de tweede wat luchtiger is en eerder ontstaan was om persoonlijke (grappige) anekdoten te delen. We bekijken of we de laatste posts in die thread beter naar de thread in p&a kunnen verplaatsen.

Terug
Bovenaan